جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۴۷:۲۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

معاون فرماندار: شهرستان آران و بیدگل ۶ و ۷ دی میزبان شهدای گمنام است

شهدای گمنام در قالب کاروان شهید خرازی در شهرهای نوش‌آباد، سفیدشهر، ابوزیدآباد، آران و بیدگل و روستاهای این شهرستان تشییع می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی محمد یوسفیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس گفت: شهرستان آران و بیدگل روزهای دوشنبه و سه‌شنبه  ۶ و ۷ دی ماه به قدوم شهدای تازه تفحص شده معطر می‌شود. وی با اشاره […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی محمد یوسفیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس گفت: شهرستان آران و بیدگل روزهای دوشنبه و سه‌شنبه  ۶ و ۷ دی ماه به قدوم شهدای تازه تفحص شده معطر می‌شود.

وی با اشاره به تشییع ۱۱ شهید گمنام در شهرستان آران و بیدگل گفت: این شهدای والامقام در قالب کاروان شهید خرازی در شهرهای نوش‌آباد، سفیدشهر، ابوزیدآباد، آران و بیدگل و روستاهای این شهرستان تشییع می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر فضاسازی محیطی و معنوی مسیرهای تشییع شهدای گمنام در این شهرستان گفت: مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرهای نوش‌آباد، سفیدشهر، ابوزیدآباد و روستاهای دو بخش مرکزی و کویرات از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۶ دی  ماه آغاز و با حضور باشکوه مردم این مناطق بدرقه خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر آران و بیدگل در ۲ مسیر از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۷ دی ماه آغاز خواهد شد.

علی محمد یوسفیان ادامه داد: مسیر نخست تشییع شهدای گمنام در شهر آران و بیدگل، میدان محمد رسول‌الله(ص)، میدان آزادگان، میدان سپاه، میدان امام حسن(ع) و میدان حرم خواهد بود.

وی اضافه کرد: مسیر دیگر تشییع شهدای گمنام در شهر آران و بیدگل، آستان مقدس باب‌المراد امامزاده قاسم(ع)، میدان بسیج، میدان امام خمینی(ره)، خیابان ۲۲ بهمن، خیابان نواب و میدان سردار شهید سلیمانی خواهد بود .

گفتنی است شهدای تازه تفحص شده شانزدهم دی مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) در قالب دو کاروان از میدان بزرگمهر  اصفهان تا گلستان شهدا تشییع و در هفت نقطه استان اصفهان به خاک سپرده می شوند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =