پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۵۸:۳۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان آران و بیدگل باید در رعایت الگوی مصرف انرژی پیشگام باشند

مدیران ادارات خدمات‌رسان، استفاده حداکثری از ظرفیت قانونی برای ارائه خدمت به مردم را مدنظر خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در دیدار رئیس و کارکنان اداره گاز با وی گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت قانونی برای ارائه خدمت به مردم مدنظر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان این شهرستان باشد. وی از رئیس و کارکنان اداره گاز شهرستان آران و بیدگل […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در دیدار رئیس و کارکنان اداره گاز با وی گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت قانونی برای ارائه خدمت به مردم مدنظر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان این شهرستان باشد.

وی از رئیس و کارکنان اداره گاز شهرستان آران و بیدگل خواست تا سرعت و کیفیت در ارائه خدمت بی‌منت به مردم را دستور کار خود قرار دهند و در راه رضایت مردم گام بردارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر مدیریت مصرف انرژی گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید در رعایت الگوی مصرف انرژی پیشگام باشند.

وی از رئیس اداره گاز شهرستان آران و بیدگل خواست تا به صورت ماهانه دستگاه‌هایی که مدیریت مصرف بهینه انرژی را رعایت نمی‌کنند و جزو مشترکان پرمصرف انرژی هستند، به فرمانداری این شهرستان اعلام کند.

دیدار اداره گاز

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =