چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۸:۰۵:۳۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری در پیام خود تاکید کرد: شهید سلیمانی نماد و شاخص ولایتمداری و انقلابی‌گری

شهید سلیمانی مرد میدان عمل و قهرمان پرافتخار ایران اسلامی، مصداق بارز اخلاص در عمل و اخلاق‌مداری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در پیامی سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد و شاخص ولایتمداری و انقلابی‌گری بود. وی در این پیام مکتب شهید سلیمانی را پویاترین مکتب زنده عالم برای مقاومت و ایستادگی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در پیامی سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد و شاخص ولایتمداری و انقلابی‌گری بود.

وی در این پیام مکتب شهید سلیمانی را پویاترین مکتب زنده عالم برای مقاومت و ایستادگی ملت‌های مظلوم در برابر استکبار جهانی نام برده و آورده است: شهید سلیمانی یکی از تاثیرگذارترین افراد در شکل‌گیری تفکر و فرهنگ مقاومت در منطقه بود و سهم بزرگی در پیروزی‌های جبهه مقاومت داشت.

وی با بیان اینکه نام و یاد این شهید والامقام همچون ستاره‌ای در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد، گفت: بی‌شک راه عزت‌آفرین و پرافتخار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت با صلابت و پر شورتر از گذشته ادامه می‌یابد.

رضایی افزود: شخصیت شهید سلیمانی یک شخصیت با ابعاد جهانی به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نماد بارزی از ولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، شجاعت و اقتدار و دفاع از مظلوم و وطن‌دوستی است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و ۸ سال دوران دفاع مقدس، فرمانده و نماد محور مقاومت بود و تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، مکتب حاج قاسم سلیمانی را مکتب عاشورایی نام برد و افزود: شهید سلیمانی مرد میدان عمل و قهرمان پرافتخار ایران اسلامی، مصداق بارز اخلاص در عمل و اخلاق‌مداری است.

رضایی در خاتمه این پیام آورده است: اینجانب دومین سالگرد شهادت مرد میدان، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان توسط نیرو‌های جنایتکار آمریکا را به محضر فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری، خانواده‌های مکرم شهیدان، همرزمان داغدارشان و ملت شریف و بزرگ ایران بویژه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل و همه دوستدارانش تسلیت می‌گویم و از خداوند قادر متعال، استمرار راه و مکتب پر افتخار آن شهید والامقام را مسئلت می نمایم.

گفتنی است صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در حمله آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

۱۳ دی ماه در تقویم به نام روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است.

مطالب مشابه
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 12 =