جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۳۴:۴۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری از ابلاغ گام ششم طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا در شهرستان آران و بیدگل خبر داد

تاکنون حدود 77% از جمعیت هدف این شهرستان نوبت اول و بیش از 65% نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در نشست مدیریت و مقابله با کرونا گفت: تاکنون حدود ۷۷%  از جمعیت هدف این شهرستان نوبت اول و بیش از ۶۵% نیز نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. وی با اشاره به تزریق دُز سوم […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در نشست مدیریت و مقابله با کرونا گفت: تاکنون حدود ۷۷%  از جمعیت هدف این شهرستان نوبت اول و بیش از ۶۵% نیز نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی با اشاره به تزریق دُز سوم واکسن کرونا به بیش از ۵ هزار نفر از مردم شهرستان آران و بیدگل گفت: تزریق واکسن کرونا یک مسئولیت مهم اجتماعی است که تسریع آن در کنترل و پیشگیری این بیماری  بسیار اثرگذار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر اهتمام مدیران ادارات این شهرستان بر اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا خاطرنشان کرد: تلاش مدیران و مسئولان ادارات برای اقناع افکار عمومی و تبیین و جلب اعتماد عمومی واکسیناسیون استمرار یابد.

وی از ابلاغ گام ششم طرح سردار شهید قاسم سلیمانی مبتنی بر «مشارکت مردمی، واکسیناسیون حداکثری و استفاده از فناوری‌های نوین» در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: ارتقاء آگاهی مردم در زمینه واکسیناسیون، پروتکل‌های بهداشتی، پیشگیری و رعایت اصول قرنطینه و جداسازی به میزان حداقل ۸۰% تا پایان فروردین ۱۴۰۱ از اهداف اختصاصی این طرح است.

رضایی افزود: توانمندسازی مردم برای خودمراقبتی در برابر بیماری کووید-۱۹ به میزان حداقل ۸۰% و تکمیل دوز اول و دوم واکسیناسیون کووید-۱۹ به بیش از ۹۵% گروه‌های هدف تا پایان فروردین ۱۴۰۱ از دیگر اهداف گام ششم طرح سردار شهید قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: تکمیل دوز سوم واکسیناسیون کرونا به میزان ۱۰۰% برای کادر درمان و میزان ۹۵% برای گروه‌های هدف تا پایان فروردین ۱۴۰۱ از جمله اهداف مهم این طرح در شهرستان آران و بیدگل است.

کرونا

کرونا

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =