پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۱۰:۱۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

در پی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان علی‌رضا و حسین علی‌اکبرزاده سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل پیام تسلیتی صادر کرد

شهیدوالامقام علی‌رضا علی‌اکبرزاده در دوران دفاع مقدس در سال ۱۳۶۷ در شلمچه به فیض شهادت رسید و برادرش حسین علی‌اکبرزاده در سال ۱۳۷۵ در اشنویه و در درگیری با گروه‌های ضدانقلاب کوموله به شهادت رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در پی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان علی‌رضا و حسین علی‌اکبرزاده پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إنّالله و إنّاإلیهِ رَاجعون خانواده محترم شهیدان والامقام علی‌رضا و حسین علی‌اکبرزاده سلام علیکم؛ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در پی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان علی‌رضا و حسین علی‌اکبرزاده پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّالله و إنّاإلیهِ رَاجعون

خانواده محترم شهیدان والامقام علی‌رضا و حسین علی‌اکبرزاده

سلام علیکم؛

درگذشت زنده‌یاد حاج حمزالله علی‌اکبرزاده پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌رضا و حسین علی‌اکبرزاده موجب تاسف و تاثر اینجانب شد.

این اسوه مقاومت و استواری که با ایمان راسخ به آرمان‌های نظام اسلامی، فرزندان عزیز خود را در حساس‌ترین مقاطع دوران انقلاب اسلامی روانه میدان جهاد و شهادت کرد، همواره الگوی درخشانی برای پدران این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان علی‌اکبرزاده و مردم شریف و شهیدپرور شهرستان آران و بیدگل تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

علی اکبر رضایی

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

گفتنی است شهیدوالامقام علی‌رضا علی‌اکبرزاده در دوران دفاع مقدس در سال ۱۳۶۷ در شلمچه به فیض شهادت رسید و برادرش حسین علی‌اکبرزاده در سال ۱۳۷۵ در اشنویه و در درگیری با گروه‌های ضدانقلاب کوموله به شهادت رسید.

شهیدان علی اکبرزاده

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در دومین روز سال جدید؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و حمیدرضا محققیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با حضور در حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی علیه‌السلام ضمن زیارت آستان مقدس این امامزاده، از مجموعه شهر زیرزمینی نوش‌آباد و منطقه باستانی ویگل […]

۵ فروردین ۱۴۰۳
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ١۶، چگونگی فعالیت جبهه های سیاسی را در تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن اطلاعیه شماره ١۶ به شرح زیر است: به آگاهی ملت شریف ایران و نامزدهای محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند: در راستای اجرای ماده (۸) «قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» و «آیین نامه اجرایی» مصوب آن، در خصوص نحوه فعالیت جبهه ها و […]

۹ اسفند ۱۴۰۲
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ در راستای بررسی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با شماری از شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها که در راستای تکریم ارباب رجوع در محل اتاق فرماندار برگزار شد، تعدادی از شهروندان شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این […]

۱ اسفند ۱۴۰۲
طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ عصر امروز چهارشنبه  ۲۵دی‌ماه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل با حضور معاونین فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از خدمات ابوذر فردنژاد تقدیر و مرتضی طاهری […]

۲۶ بهمن ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =