جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۳۳:۲۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

نخستین نشست خبری سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل بزرگترین مشکل شهرستان را راه‌های موصلاتی نام برد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان و در دیداری صمیمانه پاسخگوی سوالات آنان بود. وی در این نشست در پاسخ به خبرنگاران در حوزه درمان به نگاه عادلانه دانشگاه علوم پزشکی کاشان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان و در دیداری صمیمانه پاسخگوی سوالات آنان بود.

وی در این نشست در پاسخ به خبرنگاران در حوزه درمان به نگاه عادلانه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در توزیع اعتبارات شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: حوزه درمان با جان ‌مردم ارتباط دارد و هرگونه سهل‌انگاری با حیات و ممات مردم در ارتباط است.

رضایی گفت: پروژه کنارگذر شهرستان آران و بیدگل، یک پروژه ملی است که در توسعه و پیشرفت شهرستان تاثیر به‌سزایی دارد اما دخل و تصرفی در بودجه آن و تخصیص اعتبارات آن نداریم اما پیگیری برای جذب اعتبارات به عهده ماست و به جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه توسط مجلس تصویب می‌شود و در سطح شهرستان در این مورد تصمیم‌گیری نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آران و  بیدگل اعلام داشت: هدف ما خدمت عادلانه و صادقانه به مردم است و ثمره این رویکرد، وحدت مردم و مسئولان این شهرستان خواهد بود.

وی بر نیازسنجی برنامه‌های فرهنگی شهرستان آران و بیدگل تاکید و خاطرنشان کرد: برای اجرای اینگونه فعالیت ها باید یک برنامه عملیاتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی به‌معنای بی قانونی نیست، گفت: روحیه جهادی استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و تلاش برای رسیدن به یک هدف درست است.

رضایی اعلام داشت: سیستم اداری کنونی نمی تواند اهداف و آرمانهای دولت جهادی را محقق کند و نیاز به اصلاح و بهبود دارد.

وی یکی از منشأهای فساد در نظام اداری را  بروکراسی خواند و افزود:  باید دولت الکترونیک را تقویت و برای فعالیت جهادی، فرایندها و ساختارها را اصلاح کنیم.

نشست خبری خبرنگاران

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل بزرگترین مشکل شهرستان را راه‌های موصلاتی نام برد و اضافه کرد: این تعداد تصادفات فوتی و جرحی قابل تامل است و جاده‌ها نیاز به اصلاح دارد.

وی در پاسخ به خبرنگاران، صنعت گردشگری را یک صنعت مهم و راهگشا نام برد و گفت: متاسفانه عدم‌ وجود زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری در شهرستان، زیبایی‌های این‌صنعت را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی بر تقویت فعالیت حوزه فرهنگی و کارشناسی برای گردشگران شهرستان آران و بیدگل گفت:  اگر گردشگری با مصالح و فرهنگ مردم تعارضاتی ایجاد کرد باید به دنبال چاره بود.

رضایی ادامه داد: نوع گردشگری در شهرستان ما نیازمند همکاری فرابخشی است و مشارکت چند دستگاه اجرایی را می طلبد.

وی به نقش و جایگاه رسانه در گزارش فساد اداری اشاره کرد و بیان داشت: برای مبارزه با فساد باید بصورت جامع رسیدگی شود و در سطح شهرستان اگر کسی مواردی از فساد را مشاهده کرد بدون تخریب و غرض به ما اعلام‌کند.

وی در این نشست گفت: کانون‌های فرهنگی باید خدمات دهنده باشند و سازمان‌های متولی باید خریدار خدمات از این نهادها باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه برای افزایش بخش‌های این شهرستان برنامه داریم، خاطرنشان کرد: توسعه مرکز شهر آران و بیدگل از محل اعتبارات‌ ملی و دولتی نیست؛ بلکه از طریق منابع داخلی شهر و شهرداری است.

وی تصریح کرد: نگاه مسئولان شهرستان آران و بیدگل در توزیع اعتبارات به شهرها و بخش‌های تابعه، نگاه عادلانه بوده است.

رضایی عنوان کرد: شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در هم تنیده‌اند و مطرح کردن مسائل تقسیمات کشوری در برخی موارد اصلا پسندیده نیست.

وی بیان داشت: اختلافات مرزی مساله به حقی است و باید در چارچوبی که در بر دارنده منافع مردم باشد حل شود.

سرپرست فرمانداری در پاسخ به مشکلات منطقه یحیی‌آباد آران و بیدگل گفت: مدیریت شهری آران و بیدگل نه تنها مایل، بلکه طالب ارائه خدمات به مردم یحیی‌آباد است اما این منطقه در گیر و دار برخی قوانین و مشکلات و محدودیت‌های قانونی دچار مشکل است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از ساخت و سازهای یحیی‌آباد خلاف مقررات است و ارائه خدمات منع قانونی دارد و برای رفع موانع قانونی آن باید تدبیر کرد.

علی اکبر رضایی در ادامه این نشست، تهیه آمایش سرزمین را استانی اعلام کرد و گفت: آنچه در کمیته‌ها و کارگروه‌های استانی‌مدنظر است طبق سند است.

وی در پاسخ به مشکلات زیست‌محیطی صنایع فعال در شهرستان آران و بیدگل گفت: فرمانداری و ادارات این شهرستان ‌حامی صنعت و سرباز مردم و محیط زیست است و فعالیت هرگونه صنعتی که با منافع و سلامتی مردم در تعارض باشد، مورد تائید ما نیست.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفده =