جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۴۹:۵۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی و ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر سال‌جاری در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

بیش از 100 پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی و ورزشی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی و ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۵۰ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی و ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۵۰ میلیارد ریال در  دهه فجر سال‌جاری خبر داد.

وی به افتتاح مهمترین پروژه‌ها در بخش آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: ۳ مرکز آموزشی خیّرساز در بخش کویرات این شهرستان شامل مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد مهندس سید علی سبزپوشان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در روستای حسین‌آباد، مدرسه ۶ کلاسه بانو شیرین حر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در روستای علی‌آباد فخره و مدرسه ۶ کلاسه بانو محبوبه صمدی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در روستای کاغذی افتتاح می‌‍‌شود.

رضایی ادامه داد: ۴ مرکز آموزشی و ورزشی با مشارکت دولت و خیّران شامل مدرسه ۶ کلاسه  شهید حلاجی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، زمین چمن مجموعه ورزشی شهید اسماعیلیان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، زمین چمن ورزشی هنرستان علامه طباطبایی با اعتبار ۷ میلیارد ریال و سالن ورزشی شهید معینی نژاد با اعتبار ۷ میلیارد ریال در شهر آران و بیدگل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به افتتاح سه پروژه آموزشی و ورزشی در بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: زمین چمن ورزشی مدرسه سعدی سفیدشهر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال، توسعه دو کلاس مدرسه امام صادق(ع) سفیدشهر  با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال و هنرستان ۶ کلاسه  بصیر شهر نوش‌آباد با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

 

نشست خبری دهه فجر

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل به ۳ پروژه‌ قابل افتتاح اداره امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات اجرای آبرسانی به مجتمع یزدل – علی آباد با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر و اصلاح شبکه آب شهرهای ابوزیدآباد و سفیدشهر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌هاست.

وی افزود: تحویل ۴ باب مسکن مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال و افتتاح ۲ مرکز خدمات روانشناختی ومشاوره تخصصی (ویژه کودکان استثنایی) با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح اداره بهزیستی این شهرستان است.

وی ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل همزمان با دهه مبارک فجر، یک فوریتهای پزشکی با هزینه‌ای بالغ بر۲۰میلیارد ریال با مشارکت خیّران در روستای حسین‌آباد بخش کویرات کلنگ‌زنی می‌کند.

رضایی اعلام کرد: شهرداری سفیدشهر ۴ پروژه شامل فاز دوم پارک زنده یاد باقری با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، فاز دوم گلزار شهدا با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، بوستان جنب زیارت بی بی سکینه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و پارک شهید بابایی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر کلنگ‌زنی می‌کند.

وی  بیان داشت: شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل دو پروژه گاوداری صنعتی با ۲۰۰ راس دام با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و مالکیت امیرحسین پناهیده در شهر آران و بیدگل و مرکز بسته بندی تخم مرغ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و مالکیت خانم ماجدی در روستای علی آباد در شهرک صنعتی مالک اشتر را به عنوان پروژ‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر اعلام کرده است.

 

نشست خبری دهه فجر

نماینده عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل افتتاح پروژه‌های اداره جهاد کشاورزی این شهرستان را  شامل ۴ پروژه آبیاری کم فشار به متراژ ۳۳۸ هکتار و با اعتبار هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد و روستای حسین‌آباد بخش کویرات با کمک دولت و آورده شخصی کشاورزان اعلام کرد و گفت: یک گلخانه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و هزینه ۱۱ میلیارد ریالی در شهر ابوزیدآباد افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعطای ۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای متقاضیان ۵ واحد مسکونی مددجویان و اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل نیز با اعطای حدود ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض، ۵۲ واحد مسکن محرومان را در دو بخش مرکزی و کویرات شهرستان تکمیل و افتتاح می‌کند و ۵۷ واحد مسکن محرومان نیز در دست اقدام و تکمیل دارد.

رضایی اعلام کرد: آسفالت  بلوار سلطان صالح روستای کاغذی و بلوار زکات روستای فخره در بخش کویرات با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین استخر دفع آب های سطحی روستای محمدآباد بخش کویرات با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال توسط اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل در این دهه افتتاح می‌شود.

وی به مهمترین پروژه‌های اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: فاز اول هتل و سفره‌خانه سنتی مقابلی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در آران و بیدگل، اقامتگاه بوم‌گردی مهدی حمیدپناه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در آران و بیدگل، اقامتگاه بوم‌گردی نجمه انصاری با هزینه‌ای بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال در شهرابوزیدآباد، اقامتگاه بوم‌گردی مریم سادات سجادی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در روستای محمدآباد کویرات و اقامتگاه بوم‌گردی حسین سیدی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در روستای کاغذی افتتاح می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: مجتمع گردشگری علی اصغر کیانی مقدم با هزینه‌ای بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال در مرنجاب آران و بیدگل افتتاح و مجتمع گردشگری علیرضا انصاریان نیز با هزینه‌ای حدود ۱۷ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در بخش گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل کلنگ‌زنی می‌شود.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =