پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۲۳:۵۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت

بهمن ماه یادآور حضور حماسي و شورآفرين امتي است که به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین معجره قرن را آفریدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان با صدور پیامی آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران اسلامی و به‌ویژه مردم انقلابی شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت. وی در این پیام آورده است: بهمن ماه […]

دهه فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان با صدور پیامی آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران اسلامی و به‌ویژه مردم انقلابی شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: بهمن ماه یادآور حضور حماسی و شورآفرین امتی است که به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) عاشقانه و آگاهانه به پاخاستند و بزرگ‌ترین معجره قرن متجلی گشت.

وی بیان داشت: دهه فجر یادآور خاطرات غرورانگیز شهیدانی است که در برابر خودکامان ستم‌شاهی در جای‌جای میهن اسلامی ایثار کردند و سرسبزترین فصل رویش آزادگی و ایمان را در ایران‌زمین رقم زدند.

رضایی با اشاره به راهپیمایی‌های انقلابی مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان آران و بیدگل همگام با راهپیمایی‌های دیگر کلان‌شهرها در بهمن ۵۷ گفت: شهرستان آران و بیدگل نیز به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشگام، با تقدیم شهدای والامقام، همواره پیشگام ولایت مداری و دفاع از کیان اسلامی بوده است و مردم این خطه ثابت کرده‌اند که در تمامی صحنه‌ها همواره و در هر شرایطی یار و همراه نظام انقلاب اسلامی و پشتیبان رهبری هستند.

وی ادامه داد: دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و دولت سیزدهم با اعتقاد به اهمیت مشارکت همگانی در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای در راستای تحقق آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی به جد و جهد می‌کوشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل  در این پیام آورده است: دشمنان از همان نخستین روز پیروزی انقلاب، برای ضربه زدن به ایران عزیز، انواع توطئه‌ها و دشمنی‌های خود را به کار گرفته‌اند اما ملت شجاع ایران با ایمان به خدا و پیروی از فرامین ولایت فقیه، هیچگاه اجازه نمی‌دهند تا خدشه‌ای به این انقلاب و نظام وارد شود.

وی در پایان این پیام آورده است: اینک در چهل‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و شروع بهاری دیگر از این انقلاب، ضمن تجدید میثاق و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام ایران اسلامی، این عید بزرگ را محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسؤولان و به‌ویژه مردم غیور و شریف شهرستان آران و بیدگل تبریک عرض می‌نمایم.

گفتنی است بیش از ۱۰۰ پروژه دولتی و خصوصی با هزینه‌ای حدود ۱۴۵۰ میلیارد ریال، همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و به کلنگ‌زنی می‌شود.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سه =