جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۲۵:۲۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری، اجرای عادلانه قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی شهرستان آران و بیدگل را خواستار شد

خاک کشاورزی سرمایه ملی است و باید برای حفظ و حراست از این سرمایه ملی تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست آموزشی قانون حفظ کاربری اراضی و باغی کشاورزان که با حضور بهره‌برداران بخش کشاورزی و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد، گفت: خاک کشاورزی سرمایه ملی است و باید برای حفظ و حراست از این […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست آموزشی قانون حفظ کاربری اراضی و باغی کشاورزان که با حضور بهره‌برداران بخش کشاورزی و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد، گفت: خاک کشاورزی سرمایه ملی است و باید برای حفظ و حراست از این سرمایه ملی تلاش کنیم.

وی از همه افرادی که در حوزه مدیریت شهری و روستایی شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند، خواست با همکاری و همفکری در حفظ و حراست از اراضی کشاورزی بکوشند.

رضایی، کارنامه فعالیت اداره جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل در حوزه حفظ کاربری اراضی کشاورزی را مطلوب توصیف کرد و گفت: اداره جهاد کشاورزی بدون اعمال سلیقه و با رعایت اصل قانون در این خصوص عمل کند.

وی بر اجرای عادلانه قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی شهرستان آران و بیدگل تاکید و خاطرنشان کرد: قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی باید به‌نحو مطلوب از طریق دهیاران و بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان اجرایی به جامعه هدف اطلاع‌رسانی شود.

 

حفظ کاربری اراضی کشاورزی

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =