جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۵۸:۵۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با دهه فجر، ۷پروژه با هزینه‌ای بالغ بر۱۶۰ میلیارد ریال در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی شد

همزمان با دهه مبارک فجر بیش از 110 پروژه با اعتباری بالغ بر 1700 میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با دهه مبارک فجر ۷ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی  و بهداشتی با هزینه‌ای بالغ بر۱۶۰ میلیارد ریال در بخش کویرات این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد. علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دراین آیین گفت: مجموعه نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی شامل نیروگاه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با دهه مبارک فجر ۷ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی  و بهداشتی با هزینه‌ای بالغ بر۱۶۰ میلیارد ریال در بخش کویرات این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دراین آیین گفت: مجموعه نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی شامل نیروگاه ۲۰ کیلو وات ولی‌عصر(عج)، ۲۰کیلووات شهدای گمنام و ۵ کیلووات راژی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای ریجن بخش کویرات در این روستا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل، اقامتگاه بوم گردی نجمه انصاری در زمینی با مساحت ۲۵۰ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: در حوزه جهاد کشاورزی این شهرستان، یک گلخانه‌ با مساحت ۳۵۷۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعطای تسهیلات دولت با هزینه‌ای بالغ  بر ۲۴ میلیارد ریال در شهر ابوزیدآباد افتتاح شد.

وی اضافه کرد: همچنین پروژه آبیاری کم‌فشار در ۱۱۰ هکتار از زمین در مزرعه‌ای در روستای حسین‌آباد بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با اعطای تسهیلات دولت و آورده متقاضی در حوزه کشاورزی این شهرستان افتتاح و اجرا شد.

رضایی خاطرنشان کرد: آزادسازی، زیرسازی و آسفالت بلوار اصلی روستای کاغذی بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط دهیاری و شورای اسلامی این روستا و اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های بخش کویرات این شهرستان، اورژانس جاده‌ای زنده‌یاد حاج عباس کریمشاهی با برآورد هزینه‌ای بالغ بر۲۰ میلیارد ریال با مشارکت خیّرسلامت حاج ابوالفضل کریمشاهی در روستای حسین‌آباد بخش کویرات کلنگ‌زنی شد.

همچنین پایگاه فوریت‌های پزشکی مجهز به آمبولانس، تجهیزات و نیروی انسانی لازم به طور موقت در این روستا راه‌اندازی شد که پس از ساخت اورژانس جاده‌ای زنده‌یاد حاج عباس کریمشاهی، تجهیزات پایگاه مذکور به اورژانس جاده‌ای منقل خواهد شد.

افتتاح پروژه

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ عصر چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان، جشن تکلیف دانش‌آموزان آموزشگاه پسرانه شهادت حسین‌آباد کویر بخش کویرات با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان در آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دو =