شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۶:۵۶:۱۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

با حضور معاون استاندار اصفهان و فرماندار آران و بیدگل ۷ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر۱۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی شد

همزمان با دهه مبارک فجر بیش از ۱۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با دهه مبارک فجر۷ طرح عمرانی، گردشگری، آموزشی و صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر۱۱۰۰ میلیارد ریال با حضور دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با دهه مبارک فجر۷ طرح عمرانی، گردشگری، آموزشی و صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر۱۱۰۰ میلیارد ریال با حضور دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این آیین گفت: در حوزه گردشگری این شهرستان فاز اول هتل و سفره خانه سنتی صحرا با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال  و در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع توسط بخش خصوصی در آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: مدرسه ۶ کلاسه خیرّساز شهید حلاجی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و سالن ورزشی ابوالشهید زنده‌یاد معینی‌نژاد با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال با مشارکت دولت و خیّر در شهر آران و بیدگل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل  عنوان کرد: ساختمان اداری اداره پزشکی قانونی این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: در ادامه سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به شهرستان آران و بیدگل، شرکت برق صنعتی مبتکر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی انصار شهر نوش‌آباد افتتاح شد.

رضایی ادامه داد: کلنگ محور ارتباطی شهرک صنعتی انصار شهر نوش‌آباد به شهرک صنعتی هلال و سلیمان صباحی آران و بیدگل با برآورد هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل گفت: در ادامه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های این شهرستان، کلنگ فاز دوم آبرسانی شهرک صنعتی انصار شهر نوش‌آباد با برآورد هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد به زمین زده شد.

افتتاح پروژه

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز دوشنبه  ۲۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی، در دیدار چهره‌به‌چهره با مردم پای صحبت‌های آنان نشست تا پاسخگو و پیگیر خواسته‌ها و مشکلات آنان باشد. این ملاقات‌ها که در راستای تکریم ارباب رجوع برگزار شد درخواست‌های مراجعه‌کنندگان از سوی فرماندار مورد بررسی قرار گرفت و دستورات […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =