جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۲۶:۱۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

با حضور معاون استاندار اصفهان و فرماندار آران و بیدگل ۷ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر۱۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی شد

همزمان با دهه مبارک فجر بیش از ۱۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با دهه مبارک فجر۷ طرح عمرانی، گردشگری، آموزشی و صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر۱۱۰۰ میلیارد ریال با حضور دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با دهه مبارک فجر۷ طرح عمرانی، گردشگری، آموزشی و صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر۱۱۰۰ میلیارد ریال با حضور دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، امام جمعه آران و بیدگل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این آیین گفت: در حوزه گردشگری این شهرستان فاز اول هتل و سفره خانه سنتی صحرا با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال  و در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع توسط بخش خصوصی در آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: مدرسه ۶ کلاسه خیرّساز شهید حلاجی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و سالن ورزشی ابوالشهید زنده‌یاد معینی‌نژاد با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال با مشارکت دولت و خیّر در شهر آران و بیدگل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل  عنوان کرد: ساختمان اداری اداره پزشکی قانونی این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی اضافه کرد: در ادامه سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به شهرستان آران و بیدگل، شرکت برق صنعتی مبتکر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی انصار شهر نوش‌آباد افتتاح شد.

رضایی ادامه داد: کلنگ محور ارتباطی شهرک صنعتی انصار شهر نوش‌آباد به شهرک صنعتی هلال و سلیمان صباحی آران و بیدگل با برآورد هزینه‌ای بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل گفت: در ادامه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های این شهرستان، کلنگ فاز دوم آبرسانی شهرک صنعتی انصار شهر نوش‌آباد با برآورد هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد به زمین زده شد.

افتتاح پروژه

 

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =