جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۴:۲۶:۳۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

دعوت فرماندار آران و بیدگل از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ راهپیمایی در شهرستان آران و بیدگل به صورت خودرویی

شهرستان آران و بیدگل به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشگام، با تقدیم شهدای والامقام، همواره پیشگام ولایت مداری و دفاع از کیان اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن گفت: امروز جهانیان چهل و سومین سالگشت پیروزی تاریخی ملت ایران علیه ظلم و استبداد را در حالی به نظاره نشسته‌اند که از مقاومت و ایستادگی مردم شهیدپرور، غیور، ولایتمدار و دوستدار انقلاب […]

دعوت فرماندار برای راهپیمایی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن گفت: امروز جهانیان چهل و سومین سالگشت پیروزی تاریخی ملت ایران علیه ظلم و استبداد را در حالی به نظاره نشسته‌اند که از مقاومت و ایستادگی مردم شهیدپرور، غیور، ولایتمدار و دوستدار انقلاب در برابر توطئه‌ها، تحریم‌ها و هجمه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی متحیر گشته‌اند.

وی بیان داشت: ۲۲ بهمن ماه یادآور خاطرات غرورانگیز شهیدانی است که در برابر خودکامان ستم‌شاهی در جای‌جای میهن اسلامی ایثار کردند و سرسبزترین فصل رویش آزادگی و ایمان را در ایران‌زمین رقم زدند.

رضایی با اشاره به راهپیمایی‌های انقلابی مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان آران و بیدگل همگام با راهپیمایی‌های دیگر کلان‌شهرها از خرداد ‌۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ گفت: شهرستان آران و بیدگل نیز به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشگام، با تقدیم شهدای والامقام، همواره پیشگام ولایت مداری و دفاع از کیان اسلامی بوده است و مردم این خطه ثابت کرده‌اند که در تمامی صحنه‌ها همواره و در هر شرایطی یار و همراه نظام انقلاب اسلامی و پشتیبان رهبری هستند.

وی در ادامه با دعوت از مردم شریف شهرستان آران و بیدگل در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌سال‌جاری گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، راهپیمایی امسال به صورت خودرویی و همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن در شهرستان آران  و بیدگل آغاز خواهد شد.

وی افزود: این راهپیمایی در آران و بیدگل از سه مسیر به سمت میدان شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و در شهرهای نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد نیز طبق مسیرهای اعلام شده برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با گرامیداشت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی ، خالصانه‌ترین درود و سلام خود را به روح و روان پاک و مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و تمامی شهدا و ایثارگران گرانقدر دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم تقدیم داشت و گفت: بی تردید اقشار مختلف مردم مؤمن ، انقلابی و ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل امسال نیز همانند سال‌های گذشته باحضور خود در جشن انقلاب و مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جلوه‌ای از اقتداری را به نمایش خواهند گذاشت.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفت =