جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۰۰:۱۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

قدردانی سرپرست فرمانداری آران و بیدگل از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن

حماسه دیدنی مردم ولایی شهرستان آران و بیدگل در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن شایسته تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن تشکر کرد. وی در این پیام آورده است: حضور ‌حماسی و با بصیرت مردم ولایی شهرستان آران و بیدگل همگام با سایر مردم […]

قدردانی راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن تشکر کرد.

وی در این پیام آورده است: حضور ‌حماسی و با بصیرت مردم ولایی شهرستان آران و بیدگل همگام با سایر مردم شریف ایران در اقصی نقاط این میهن اسلامی در جشن بزرگ انقلاب و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن، جلوه‌ای از شکوه و عظمت این نظام الهی را در برابر قدرت استکباری دنیا و رسانه‌های اجیر شده آنان به منصه ظهور رساند.

رضایی بیان داشت: مردم متدین و انقلابی شهرستان آران و بیدگل با حضور باشکوه در راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و بیعت کردند و این حماسه دیدنی شایسته تقدیر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این پیام با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی ایران از حضور حماسی و بی‌نظیر اقشار مختلف مردم شهرستان آران و بیدگل در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

وی در ادامه این پیام از همه برگزارکنندگان این مراسم شکوهمند اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و همه دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان آران و بیدگل قدردانی و اظهارامیدواری کرد تا با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ویژه حضرت ولیعصر(عج) و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و با تلاش دولتمردان و همه خدمتگزاران صدیق نظام و همراهی و پشتیبانی مردم انقلابی ایران، شاهد اقتدار و عظمت بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران در جهان باشیم.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =