جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۲۳:۵۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

امنیت و آرامش امروز مدیون پدران شهیدی است که با شهادت خود اقتدار و عزت آفریدند/پیام فرماندار بمناسبت ولادت با سعادت امام علی(ع)

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ولادت با سعادت امام علی(ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان با صدور پیامی ولادت با سعادت امام علی(ع) را به عموم آزادمردان جهان، مردم شریف شهرستان آران و بیدگل و خصوصاً پدران معظم شهیدان گرانقدر تبریک گفت. وی در این پیام آورده است: ۱۳ رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی […]

میلاد امام علی(ع)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان با صدور پیامی ولادت با سعادت امام علی(ع) را به عموم آزادمردان جهان، مردم شریف شهرستان آران و بیدگل و خصوصاً پدران معظم شهیدان گرانقدر تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: ۱۳ رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت بود.

وی، عدالت، مردم‌داری، حمایت از محرومان و مستضعفان و حفظ کرامت انسانی را از فضایل نیکوی امام علی(ع) برشمرده و آورده است: آن امام همام یگانه تقوا، پرهیزگاری و عبادت، الگوی وفا و فداکاری در راه دین و ولایت و مظهر شجاعت، حلم، علم و عدالت است.

رضایی ادامه داد: فرخنده زاد روز یگانه مولود کعبه، شایسته‌ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر است. پدرانی که می کوشند فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی پرورش دهند و با حق و حقیقت آشنا کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه ایران اسلامی مدیون پدران شهیدی است که با شهادت خود اقتدار و عزت آفریدند و همچنین پدرانی که فرزندان برومندشان را تقدیم انقلاب کردند تا با نثار جانشان امنیت  را برایمان به ارمغان آورند.

وی در خاتمه این پیام اظهار امیدواری کرد تا در سایه الطاف خداوند منان در این ایام پربرکت، کردار و منش آن امام همام (ع) سرلوحه زندگی همگان قرار گیرد و با مفاهیم عمیق اخلاقی و انسانی امیرمؤمنان (ع) بیشتر مأنوس شویم.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =