پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۳۱:۱۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

تخطی و کوتاهی دستگاه‌های اجرایی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرفتنی نیست/ تاکنون در شهرستان آران و بیدگل ۷۹٫۱ درصد نوبت اول، ۷۰٫۵ درصد نوبت دوم و ۱۹٫۵ درصد نوبت سوم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

عبور از پیک ششم کرونا نیازمند همکاری و مشارکت همه اقشار شهرستان آران و بیدگل است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا که با حضور دکتر حیدری، معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سایر اعضا و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا که با حضور دکتر حیدری، معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سایر اعضا و مدعوین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استانداری اصفهان برگزار شد، گفت: تخطی و کوتاهی دستگاه‌های اجرایی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرفتنی نیست.

جان‌نثاری در این نشست ضمن تاکید بر رویکرد کشور مبنی بر مخالفت با تعطیلی‌ عمومی خاطرنشان کرد: باید واکسیناسیون مرحله سوم با تلاش بیشتر و جدیت کامل دنبال شود.

وی اظهار داشت: همه مردم باید واکسن دوز سوم را تزریق کنند مگر اینکه در شرایط فعلی دارای عذر موجهی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه باید اطلاعات واکسیناسیون مردم با آمار دقیق و مشخص از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام شود افزود: برنامه‌ریزی‌ها در دستگاه‌ها و نهادها به گونه‌ای باشد که با رعایت شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی، فعالیت‌های روزمره مردم استمرار یابد و دچار اخلال نگردد.

وی تصریح کرد: مسئولان ذی‌ربط می‌بایست در یک اهتمام سازنده، ویژه برنامه‌هایی در رسانه‌ها بر اطلاع‌رسانی و آموزش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بدون کرونا هراسی صورت گیرد.

جان نثاری در خاتمه بیان کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات نیز در این زمینه باید مردم را نسبت به تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشویق و ترغیب کنند.

کرونا استان

عبور از پیک ششم کرونا نیازمند همکاری و مشارکت همه اقشار شهرستان آران و بیدگل است

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل نیز در حاشیه این نشست  که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، به تاثیرات گسترده واکسیناسیون در کاهش بستری و فوت به دلیل بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون راهکار اصلی ایجاد ایمنی جمعی در برابر ویروس کروناست و تکمیل روند واکسیناسیون در شهرستان آران و بیدگل باید با جدیت پیگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام کرد: تاکنون در شهرستان آران و بیدگل ۷۹٫۱ درصد نوبت اول، ۷۰٫۵ درصد نوبت دوم و ۱۹٫۵ درصد نوبت سوم واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

رضایی با تاکید بر اینکه همه مردم باید در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند گفت: عبور از پیک ششم کرونا نیازمند همکاری و مشارکت همه اقشار شهرستان آران و بیدگل است.

گفتنی است شهرستان آران و بیدگل در حال حاضر در وضعیت نارنجی رنگ‌بندی کرونا قرار دارد.

 

مطالب مشابه
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =