جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۵:۱۴:۵۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل : تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شود/اتصال بالغ بر۴۰ فروشگاه این شهرستان به سامانه رهتاب

بالغ بر40 فروشگاه در این شهرستان به سامانه رهتاب متصل هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست تنظیم بازار شهرستان آران و بیدگل گفت: تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شود. وی با بیان اینکه بحث تنظیم بازار باید در روزهای پایانی سال جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست تنظیم بازار شهرستان آران و بیدگل گفت: تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه بحث تنظیم بازار باید در روزهای پایانی سال جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: در این روزها مردم باید آرامش خیال داشته باشند و نتیجه این بازرسی‌ها را احساس کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در ادامه سامانه «رهتاب» (راهکار هوشمندانه تنظیم الکترونیکی بازار) را سامانه‌ای برای توزیع عادلانه کالا‌های تنظیم بازار ذکر کرد و افزود: بالغ بر ۴۰ فروشگاه در این شهرستان به سامانه رهتاب متصل هستند.

وی افزود: این سامانه دارای مزایای فراوان از قبیل سهولت خرید، کاهش صف و توزیع عادلانه کالا، ارائه کالا و خدمات بر اساس جامعه هدف مانند گروه‌های اجتماعی، حمایتی، شغلی و چگونگی پراکندگی جغرافیایی، جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا و تضمین اصالت کالاست.

رضایی بر تشکیل کمیته‌ تخصصی زیرمجموعه کارگروه تنظیم بازار در راستای تامین کالاهای اساسی مردم شهرستان آران و بیدگل در شب عید تاکید و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار این شهرستان باید با افزایش گشت‌ها و بازرسی‌های روزانه از اصناف، نظارت کامل بر بازار را داشته باشند.

در ادامه این نشست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل به تولید روزانه ۱۱۰ تن شیر، ۱۳ تن تخم مرغ، ۲۵ تن گوشت مرغ و ۲ تن گوشت قرمز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: نسبت تولید شیر شهرستان آران و بیدگل به استان اصفهان، ۲٫۵ درصد، گوشت مرغ ۵ درصد، تخم مرغ۳٫۳ درصد و گوشت قرمز ۱٫۰۲۵ درصد است.

 

تنظیم بازار

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 5 =