جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۴:۰۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری از سیل در شهرستان آران و بیدگل اختصاص یافته است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان گفت: در سفر به شهرستان آران و بیدگل عملیات پیشگیری و کنترل سیل در محدوده رودخانه‌های فصلی این شهرستان انجام شد. وی به ۱۵ کیلومتر رودخانه‌های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان گفت: در سفر به شهرستان آران و بیدگل عملیات پیشگیری و کنترل سیل در محدوده رودخانه‌های فصلی این شهرستان انجام شد.

وی به ۱۵ کیلومتر رودخانه‌های فصلی شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: ۸۰ کیلومتر از این رودخانه‌ها لایروبی، ۵۰ کیلومتر تعیین حریم بستر و یک کیلومتر هم دیواره‌چینی روی رودخانه‌های پرخطر انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: با همت شهرداران شهرستان آران و بیدگل ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری از سیل در این منطقه اختصاص یافته است که ۱۰کیلومتر از روخانه‌های فصلی لایروبی و ۲ دهنه پل احداث و بازسازی و همچنین ۲ کیلومتر نخاله‌برداری و بازگشایی مسیر انجام شده است.

بحران

وی اعلام کرد: با توجه به رخداد زلزله‌های اخیر آران و بیدگل و بررسی و هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه اصفهان، مطالعات پهنه‌بندی خطر زلزله در این منطقه انجام می‌شود و شرح خدمات آن مشخص و در دوره زمانبندی، این مطالعات روی توان لرزه‌خیزی منطقه انجام می‌شود.

منصور شیشه فروش گفت: در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان آران و بیدگل، پیشگیری و کنترل بیماری سالک این منطقه مورد تاکید قرار گرفت که در این خصوص ۲ هزار هکتار عملیات لانه‌کوبی و کنترل مخزن جوندگان در این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای پیشگیری و کنترل بیماری سالک در شهرستان آران و بیدگل مقرر شد که شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با همکاری اداره منابع طبیعی و شهرداری‌ها، انتقال نخاله‌های شهری را انجام دهند و آموزش عمومی، لانه‌کوبی و سم‌پاشی مناطق پرخطر جهت پیشگیری از ابتلا به سالک انجام شود.

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 11 =