سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۰۰:۵۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

مدرسه ۶ کلاسه بانو شیرین حر در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با عید مبعث مدرسه ۶ کلاسه بانو شیرین حر در روستای علی آباد و فخره بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید. علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این آیین گفت: این آموزشگاه در زمینی به وسعت سه هزار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با عید مبعث مدرسه ۶ کلاسه بانو شیرین حر در روستای علی آباد و فخره بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این آیین گفت: این آموزشگاه در زمینی به وسعت سه هزار مترمربع با ۶ کلاس درس و با ۵۰ میلیارد ریال هزینه با مشارکت خیّر حاج رضا منزوی‌زاده ساخته شده است.

وی نقش خیّران را در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی شهرستان آران و بیدگل ستودنی ذکر کرد و افزود: آثار این باقیات صالحات برای نسل‌ها باقی می‌ماند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: معلمان و دانش‌آموزان دو رکن اساسی هستند که مسیر پیشرفت و توسعه کشورها را رقم می‌زنند و تامین زیرساخت‌های آموزشی و کلاس درس، ضرورت توسعه است که نیکوکاران در این مسیر همیشه حضور داشته‌اند.

گفتنی است بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در ۱۷۰ واحد آموزشی دولتی و غیردولتی در شهرستان آران و بیدگل مشغول به تحصیل هستند.

 

مدرسه شیرین حر

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =