شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۱۲:۵۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل تکریم و معارفه شد

از یک دهه خدمات مسعود مقدم تقدیر و مرتضی باقری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرستان آران وبیدگل؛ علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی طعمه و فرصت چپاول و زراندوزی نیست؛ بلکه یک فرصت خدمت به مردم است. وی افزود: این تغییرات مدیریتی مقتضای ذات مسئولیت است و […]

به گزارش روابط عمومی شهرستان آران وبیدگل؛ علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی طعمه و فرصت چپاول و زراندوزی نیست؛ بلکه یک فرصت خدمت به مردم است.

وی افزود: این تغییرات مدیریتی مقتضای ذات مسئولیت است و دلیل برتری و یا ضعف و قوت یکی بر دیگری نیست.

علی اکبر رضایی در این آیین گفت: امروز تکریم و تقدیر از یک دهه خدمات ارزشمند مسعود مقدم بخشدار پیشین شهرستان آران و بیدگل است که خود از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس است و معارفه فرد دیگری از سابقون وزارت کشور می باشد که وی سابقه بخشداری کویرات را در کارنامه خود دارد و از جامعه ایثارگران است.

وی خاطر نشان کرد: سیاست دولت، سیاست مبارزه با فساد است و بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل باید ضمن توجه به این موضوع، با مردم و در کنار مردم باشد و خود را وقف خدمت به مردم کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: بخشدار مرکزی این شهرستان باید ضمن توجه به معیشت مردم، مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی ضمن تأکید بر توجه به اشتغال روستائیان گفت: بخشدار مرکزی نباید وامدار کسی باشد و با مردم و از دل مردم و برای مردم باشد.

رضایی تصریح کرد: بخشدار مرکزی باید تعامل مطلوب با شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی این بخش که نمایندگان مردم هستند، داشته باشد.

وی از بخشدار مرکزی خواست نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش، توجه جدی داشته باشد و قانون برای همه به صورت عادلانه اعمال شود.

گفتنی است در این آیین از یک دهه خدمات مسعود مقدم تقدیر و مرتضی باقری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =