پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۱۷:۳۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل تکریم و معارفه شد

از یک دهه خدمات مسعود مقدم تقدیر و مرتضی باقری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرستان آران وبیدگل؛ علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی طعمه و فرصت چپاول و زراندوزی نیست؛ بلکه یک فرصت خدمت به مردم است. وی افزود: این تغییرات مدیریتی مقتضای ذات مسئولیت است و […]

به گزارش روابط عمومی شهرستان آران وبیدگل؛ علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی طعمه و فرصت چپاول و زراندوزی نیست؛ بلکه یک فرصت خدمت به مردم است.

وی افزود: این تغییرات مدیریتی مقتضای ذات مسئولیت است و دلیل برتری و یا ضعف و قوت یکی بر دیگری نیست.

علی اکبر رضایی در این آیین گفت: امروز تکریم و تقدیر از یک دهه خدمات ارزشمند مسعود مقدم بخشدار پیشین شهرستان آران و بیدگل است که خود از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس است و معارفه فرد دیگری از سابقون وزارت کشور می باشد که وی سابقه بخشداری کویرات را در کارنامه خود دارد و از جامعه ایثارگران است.

وی خاطر نشان کرد: سیاست دولت، سیاست مبارزه با فساد است و بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل باید ضمن توجه به این موضوع، با مردم و در کنار مردم باشد و خود را وقف خدمت به مردم کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: بخشدار مرکزی این شهرستان باید ضمن توجه به معیشت مردم، مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی ضمن تأکید بر توجه به اشتغال روستائیان گفت: بخشدار مرکزی نباید وامدار کسی باشد و با مردم و از دل مردم و برای مردم باشد.

رضایی تصریح کرد: بخشدار مرکزی باید تعامل مطلوب با شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی این بخش که نمایندگان مردم هستند، داشته باشد.

وی از بخشدار مرکزی خواست نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش، توجه جدی داشته باشد و قانون برای همه به صورت عادلانه اعمال شود.

گفتنی است در این آیین از یک دهه خدمات مسعود مقدم تقدیر و مرتضی باقری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران  بیدگل؛ جلسه قرارگاه عفاف و حجاب به ریاست علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و با حضور اعضای قرارگاه و به صورت وبیناری با قرارگاه عفاف و حجاب استان (قرارگاه ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی شهید شاه‌سنایی) با دستور کار؛ ارائه گزارش اقدامات انجام شده دستگاه‌های ذیربط […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

مهدی صادقی مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن به همراه جمعی از مدیران این شرکت، با حضور در فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با علی‌اکبر رضایی فرماندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 3 =