جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۲۴:۱۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در پیامی ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهداء و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت

عزّت و امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و۸۵۰ شهید شهرستان آران و بیدگل، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهداء و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی برتأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و۸۵۰ شهید شهرستان آران و بیدگل، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهداء و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی برتأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان، خانواده معظم شهداء و ایثارگران وخدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهرشهدای گرانقدر است، شهدایی که با خون خویش عزت وآزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

وی تصریح کرد: عزّت و امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی­‌ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند.

رضایی افزود: به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس امروز، ایران اسلامی در عرصه­ های علمی، ملی و بین­ المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این پیام ضمن گرامیداشت نام و یاد وخاطره سرداران و ۸۵۰ شهید شهرستان آران و بیدگل آورده است: خدمت به خانواده‌های شهداء و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد خانواده‌هایی که با وجود تمام سختی‌ها،مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت وآبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند.

وی افزود: طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول ایثار و مجاهدت هزاران شهید از صدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تاکنون است و باروری امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی، مرهون خون پاک و رشادت بزرگ مردانی است که با اقتدا به بزرگ پاسدار دین وآزادگی، حضرت سیدالشهداء (ع)، درپرچمداری و صیانت از آرمان والای آن حضرت قامت برافراشته و باجانفشانی در عرصه های مختلف و مقاطع تاریخی و حساس انقلاب اسلامی، پیام آوران ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شدند.

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =