پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۲۵:۵۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان پاسداران واقعی نظام انقلاب اسلامی هستند

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهداء، در جمع اعضای مجمع پاسداران شاهد متشکل از پدران گرانقدر شهدای والامقام حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء، با حضور در جمع اعضای مجمع پاسداران شاهد متشکل از پدران گرانقدر شهدای والامقام گفت: خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان پاسداران واقعی نظام انقلاب اسلامی هستند.   وی افزود: صاحبان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء، با حضور در جمع اعضای مجمع پاسداران شاهد متشکل از پدران گرانقدر شهدای والامقام گفت: خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان پاسداران واقعی نظام انقلاب اسلامی هستند.

 

وی افزود: صاحبان واقعی نظام پدران و مادران شهدایی هستند که فرزندان برومند خود را برای حفظ نظام و دین خدا اهدا کردند.

رضایی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار اتفاق افتاد پدرانی که درکنار فرزندان عزیزشان و فرزندانی که درکنار پدران بزرگوارشان برای لبیک به ندای نائب امام زمان عج جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند و عاشقانه و محکم و استوار پای نظام و رهبری ایستادند.

وی با اشاره به ابعاد حادثه عاشورا، درس‌ها و عبرت‌های این نهضت افزود: عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، عزّت، پاسداری از اسلام و ارزش‌های اسلامی، شهادت در راه خدا، امر به معروف و نهی از منکر از جمله درس‌های مهم در عرصه رفتار سیاسی رویداد عاشورا است.

وی ادامه داد: جایگاه حضرت علی اکبر علیه السلام آن قدر والا بود که بعد از شهادت ایشان، امام حسینعلیه السلام همواره قاتلان ایشان را نفرین کردند و آن قدر فرزند رشید اباعبدالله برای ایشان عزیز بود که بعد از شهادت حضرت علی اکبرعلیه السلام ، زندگی دنیا را بی معنا ‌دانستند.

وی افزود: این انقلاب ثمره مقاومت ها، حاصل دردها و رنج‌هایی است که با دستاورد خون شهداء و فداکاری خانواده شهداء و بخصوص پدران و مادران شهدا حاصل شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا اظهارکرد: رابطه جمهوری اسلامی با آمریکا و استکبار جهانی رابطه ارباب و نوکری بود که فرزندان شما موازنه ارباب و نوکری را بین ایران و استکبار جهانی به موازنه دو قدرت تبدیل کردند.

وی گفت: اگر چه فقدان فرزندان شما داغی سنگین است، اما این شهیدان سرمایه و پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و عزّت و قدرت و عظمت جمهوری اسلامی به پشتوانه خون همین شهیدان است.

وی افزود: هرچه انقلاب به جلو می رود مکر و حیله و برنامه ریزی برای نابودی این انقلاب پیچیده تر و سخت می شود و البته مردم آگاه‌تر و بصیر تر می شوند.

وی تصریح کرد: فلسفه وجودی ما ایستادگی در مقابل زور است که این نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست.

وی در پایان افزود:هر مسئولی که حرکتش الهی باشد رستگار می شود و شرط رستگاری در حال حاضر حرکت در مسیر ولایت و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه است.

 

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هشت =