جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۰۶:۵۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

ملاقات مردمی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با شهروندان بخش کویرات برگزار شد

ملاقات مردمی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و بخشدار کویرات این شهرستان با شهروندان بخش کویرات در محل بخشداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل ملاقات مردمی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و بخشدار کویرات این شهرستان با شهروندان بخش کویرات در محل بخشداری برگزار شد. در این ملاقات‌ها تعدادی از مردم این بخش در دیدار چهره به چهره با علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان و همچنین بخشدار کویرات […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل ملاقات مردمی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و بخشدار کویرات این شهرستان با شهروندان بخش کویرات در محل بخشداری برگزار شد.

در این ملاقات‌ها تعدادی از مردم این بخش در دیدار چهره به چهره با علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان و همچنین بخشدار کویرات به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل نیز در این ملاقات‌ها با توجه به درخواست‌های مردمی، دستورات لازم را برای پیگیری امور و حل مشکلات مردم صادر کرد.

 

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ عصر چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان، جشن تکلیف دانش‌آموزان آموزشگاه پسرانه شهادت حسین‌آباد کویر بخش کویرات با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان در آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)؛ همایش “میهمانی فرشته‌ها” به همت مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت (علیه‌السلام) با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =