جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۶:۲۰:۵۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

شرکت های دانش بنیان موتور محرکه توسعه اقتصادی کشور هستند

فرماندار آران و بیدگل گفت: شرکت های دانش بنیان موتور محرکه توسعه اقتصادی و اشتغال آفرینی در کشور هستند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری مهر؛ علی اکبر رضایی با اشاره به فرارسیدن نوروز و نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایشان بیش از یک دهه است که شعارهای سال را با موضوعات اقتصادی انتخاب می‌کنند چراکه بهبود اوضاع اقتصادی توسعه و پیشرفت […]

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری مهر؛ علی اکبر رضایی با اشاره به فرارسیدن نوروز و نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایشان بیش از یک دهه است که شعارهای سال را با موضوعات اقتصادی انتخاب می‌کنند چراکه بهبود اوضاع اقتصادی توسعه و پیشرفت کشور را در پی دارد.

وی با بیان اینکه امسال معظم له با انتخاب شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» مسئولین را از اهمیت شرکت‌های دانش بنیان مطلع کرده است، ابراز داشت: این شرکت‌ها موتور محرکه توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور هستند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان آران و بیدگل در صنعت گردشگری تصریح کرد: با توجه به این موضوع تمام حمایت‌های لازم از شرکت‌های دانش بنیان که در صنعت گردشگری وارد شده و در راستای توسعه گردشگری شهرستان آران و بیدگل فعالیت کنند، می‌شود.

وی صنعت فرش ماشینی را از دیگر حوزه‌های فعال و پویا در آران و بیدگل دانست و گفت: بخش زیادی از نیروی کار شهرستان در صنعت فرش ماشینی کار می‌کنند که این افراد بیشتر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم هستند و لازم است برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی در این صنعت شرکت‌های دانش بنیان وارد این حوزه شوند.

رضایی یکی از مهمترین حوزه‌های فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در صنعت فرش ماشینی را در تولید دستگاه‌های فرش بافی دانست و افزود: با بومی سازی ساخت این دستگاه‌ها در داخل کشور می‌توان از خارج شدن مبلغ قابل توجهی ارز جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی در سطح شهرستان آران و بیدگل ملزم به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در جهت تولید و اشتغال آفرینی هستند، تاکید کرد: از نخبگان و دانش آموختگان دانشگاهی شهرستان آران و بیدگل می‌خواهیم با ورود به عرصه‌های دانش بنیان در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان خود حرکت کنند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 13 =