جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۵۹:۰۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

مدیر مخابرات شهرستان آران و بیدگل تکریم و معارفه شد

آیین تکریم محمود دهقانی و معارفه ابوالفضل بذرافشان سرپرست اداره مخابرات این شهرستان با حضور علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل آیین تکریم محمود دهقانی و معارفه ابوالفضل بذرافشان سرپرست اداره مخابرات این شهرستان با حضور علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل آیین تکریم محمود دهقانی و معارفه ابوالفضل بذرافشان سرپرست اداره مخابرات این شهرستان با حضور علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین گفت: هدف از قبول مسئولیت، خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم است.

وی افزود: پست و مقام ماندنی نیست و آنچه که باقی می‌ماند نام نیکی است که به خاطر انجام وظیفه در اذهان مردم به یادگار می‌ماند.

وی با اشاره به تغییر مدیریتی اداره مخابرات شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: ما بنا به تکلیف، مسئولیتی را می‌پذیریم و روزی باید به دیگری واگذار کنیم و این مسئله امری اجتناب ناپذیر و معمولی است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: برای مبارزه با فساد اداری و تکریم واقعی ارباب رجوع، باید به سمت تحقق دولت الکترونیک گام برداریم.

وی با بیان اینکه نگاه مدیران باید نگاه ملی و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان باشد، افزود:  ضروریست مسئولان شهرستان آران و بیدگل در حوزه کاری خود و در حد وسع و توان، در راستای عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، تلاش و برنامه‌ریزی کنند.

علی اکبر رضایی بر ضرورت حمایت جدی از صنایع داخلی و تحقق رونق تولید به‌ منظور بهره‌گیری حداکثری از کلیه امکانات مخابرات منطقه و ارتباط مؤثر با مدیران و کارشناسان زیرمجموعه با هدف ارتقای کارایی و اثربخشی کارکنان تأکید کرد و گفت:  امروزه بسیاری از موضوعات در شرکت مخابرات از شاخصه های توسعه یافتگی یک جامعه است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ادامه با بیان اینکه مسئولان استانی در واگذاری اختیارات به مدیران این شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: امیدواریم اداره مخابرات شهرستان آران وبیدگل  بیش از پیش در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز گام بردارد و همچون گذشته در عرصه مخابرات کشور و استان اصفهان پیشتاز باشد.

گفتنی است در این آیین، از ۳ دهه خدمات محمود دهقانی تقدیر و رضا بذرافشان به عنوان سرپرست اداره مخابرات شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =