شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۵:۲۳:۲۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

مدیر مخابرات شهرستان آران و بیدگل تکریم و معارفه شد

آیین تکریم محمود دهقانی و معارفه ابوالفضل بذرافشان سرپرست اداره مخابرات این شهرستان با حضور علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل آیین تکریم محمود دهقانی و معارفه ابوالفضل بذرافشان سرپرست اداره مخابرات این شهرستان با حضور علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل آیین تکریم محمود دهقانی و معارفه ابوالفضل بذرافشان سرپرست اداره مخابرات این شهرستان با حضور علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین گفت: هدف از قبول مسئولیت، خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم است.

وی افزود: پست و مقام ماندنی نیست و آنچه که باقی می‌ماند نام نیکی است که به خاطر انجام وظیفه در اذهان مردم به یادگار می‌ماند.

وی با اشاره به تغییر مدیریتی اداره مخابرات شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: ما بنا به تکلیف، مسئولیتی را می‌پذیریم و روزی باید به دیگری واگذار کنیم و این مسئله امری اجتناب ناپذیر و معمولی است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: برای مبارزه با فساد اداری و تکریم واقعی ارباب رجوع، باید به سمت تحقق دولت الکترونیک گام برداریم.

وی با بیان اینکه نگاه مدیران باید نگاه ملی و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان باشد، افزود:  ضروریست مسئولان شهرستان آران و بیدگل در حوزه کاری خود و در حد وسع و توان، در راستای عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، تلاش و برنامه‌ریزی کنند.

علی اکبر رضایی بر ضرورت حمایت جدی از صنایع داخلی و تحقق رونق تولید به‌ منظور بهره‌گیری حداکثری از کلیه امکانات مخابرات منطقه و ارتباط مؤثر با مدیران و کارشناسان زیرمجموعه با هدف ارتقای کارایی و اثربخشی کارکنان تأکید کرد و گفت:  امروزه بسیاری از موضوعات در شرکت مخابرات از شاخصه های توسعه یافتگی یک جامعه است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ادامه با بیان اینکه مسئولان استانی در واگذاری اختیارات به مدیران این شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: امیدواریم اداره مخابرات شهرستان آران وبیدگل  بیش از پیش در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز گام بردارد و همچون گذشته در عرصه مخابرات کشور و استان اصفهان پیشتاز باشد.

گفتنی است در این آیین، از ۳ دهه خدمات محمود دهقانی تقدیر و رضا بذرافشان به عنوان سرپرست اداره مخابرات شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =