شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۲۸:۴۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

تحقق شعار سال باید فصل الخطاب مدیران و مسئولان باشد

اولین نشست مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با فرماندارآران و بیدگل در جوار گلزار شهدای گمنام پادگان840 موشکی نزاجا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی اکبر رضایی فرماندارشهرستان آران و بیدگل در اولین نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: تحقق شعارسال باید فصل الخطاب مدیران و مسئولان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی اکبر رضایی فرماندارشهرستان آران و بیدگل در اولین نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: تحقق شعارسال باید فصل الخطاب مدیران و مسئولان باشد و برای تقویت تولید و اشتغال در شهرستان، تمام امکانات و ظرفیت‌ها به کارگرفته شود.

وی تزریق امید در همه ارکان جامعه را مهم و ضروری دانست و افزود: مسئولان و مدیران شهرستان با عمل و خدمت به مردم و عمل به وعده‌ها، اعتماد و امید از دست رفته را در دل مردم زنده کنند.

رضایی گفت: پیشرفت‌ها و حرکت‌ها و اجرای سیاست‌های کلان کشور در دست مدیران اجرایی است و عملکرد مدیران اجرایی می تواند در ایجاد امید و ناامیدی مردم مؤثر باشد.

وی افزود: ‏‏با وجود همه مشکلات و سختی ها، حضور مستمر و همه جانبه مردم در عرصه های مختلف انقلاب و نظام اسلامی، پایگاه مستحکمی را برای نظام و مسئولان پدید آورده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران منادی اجرای تمامی احکام، قوانین و مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تربیتی و اخلاقی و حتی عبادی و اعتقادی اسلام  است گفت: هرگونه ضعف، نارضایتی و ناکارآمدی نظام می تواند پای انقلاب و اسلام نوشته شود.

وی افزود: مدیران و مسئولان شهرستان بدانند که خون شهیدان زیادی برای این کشورداده شده است که باید بابت عملکرد امروزمان پاسخگوی این خون ها باشیم.

 وی اقتصاد را مهم‌ترین عنصر و سکان هدایت یک جامعه دانست و گفت: هرگونه قدم برداشتن برای اصلاح و بهبود اقتصاد می‌تواند به منزله گام‌هایی در جهت رفاه حال عمومی و فعّالیّت اعتلای پایه نظام و کشور باشد که تنها راه رسیدن به رشد اقتصادی حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان است.

وی افزود: مصداق گره‌گشایی از کار مردم در دستگاه‌های اجرایی این است که کار مردم را دراسرع وقت انجام و به فردا موکول نکنیم.

فرماندار با توجه به مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان شهرستان تأکید کرد: مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای توسعه صنایع دانش بنیان تلاش جهادی کنند و اجازه ندهند سرمایه گذار و تولید کننده در پیچ و خم اداری به سمت و سویی حرکت کند که از تولید دست بکشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاههای اجرایی درهر نظام سیاسی مهمترین پشتوانه اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های کلان است اظهار داشت: نظام سیاسی وقتی می تواند موفق و رضایت عمومی داشته باشد که دستگاه‌های اجرایی و نظام اداری آن کارآمد و تسهیل‌گر باشند.

وی در پایان یادآور شد: مسئولیت‌ها می‌تواند فرصتی برای خدمت باشد، لذا باید در برابر مردم متواضع باشیم و با تمام توان به آنها خدمت کنیم.

گفتنی است؛ درپایان این مراسم مدیران و مسئولان شهرستان آران و بیدگل با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در پادگان شهید کبریایی نزاجا با آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت نمودند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =