پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۴۷:۱۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

دیدار فرماندار با خانواده شهید مدافع حرم مهدی دهقان

درآستانه چهارمین سالگرد شهادت پرافتخار شهید مدافع حرم مهدی دهقان فرماندار شهرستان آران و بیدگل با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت پرافتخار شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار مهدی دهقان به همراه امام جمعه سفید شهر و جمعی از مسئولین با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد. فرماندار ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در آستانه چهارمین سالگرد شهادت پرافتخار شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار مهدی دهقان به همراه امام جمعه سفید شهر و جمعی از مسئولین با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهداء، تأکید کرد: تربیت چنین فرزندان برومندی در سایه مکتب اهلبیت علیهم السلام و نهضت سرخ عاشورا افتخاری برای پدران و مادران شهیدان است.

وی افزود: شهدای گرانقدر مدافع حرم همچون دیگر شهدای ایران اسلامی برای پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های والای انقلاب جان خود را در غربت نثار کردند تا این آب و خاک از وجود تجاوزگران در امان باشد.

وی گفت: به برکت خون سرخ شهیدان، امروز ایران اسلامی افتخارات بزرگی را در منطقه به ارمغان آورده است.

رضایی با بیان اینکه خانواده شهدای مدافع حرم نور چشم نظام‌ و ملّت ایران هستند، افزود: مسئولان و آحاد جامعه قدردان فداکاری‌های این شهدا هستند.

گفتنی است، شهید مدافع حرم مهدی دهقان یزدلی، متولد ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ روستای یزدل، در۲۰ فروردین ۱۳۹۷ بر اثر اصابت موشک جنگنده‌ها در حمص سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =