جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۱۳:۵۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، «رحمت اله مشرقی» به سمت مدیرآموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل آیین تکریم مرتضی جمشیدی  و معارفه رحمت اله مشرقی مدیریت اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل با حضور فرماندار، معاون تربیت بدنی و سلامت و نیز مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان آران […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل آیین تکریم مرتضی جمشیدی  و معارفه رحمت اله مشرقی مدیریت اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل با حضور فرماندار، معاون تربیت بدنی و سلامت و نیز مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل در سالن امام سجاد علیه السلام برگزار شد.

علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان با اشاره به اینکه مدیران آینده از دل نهاد آموزش و پرورش تربیت می شوند گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را به نظام آموزش و پرورشی می سپارند که بر اساس مؤلفه های اخلاقی، انسانی، اسلامی و دینی تربیت شوند.

وی سند موسوم به ۲۰۳۰ سازمان یونسکو را  یکی از موارد طراحی نظام سلطه‌ی بین‌المللی دانست و افزود: سند ۲۰۳۰ گرچه شاید فهرستی زیبا در ظاهر داشته باشد، اما در اسناد پشت پرده‌ای که بر مبنای آن تنظیم شده است، ترویج انحرافات جنسی، بی‌اعتقادی و زندگی سکولار را دنبال می‌کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش تأکید کرد: همه برنامه ریزی‌ها باید به سمت اهدافی پیش برود که طبق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی حاصل ۱۲ سال تعلیم تربیت کودکان و نوجوانان و جوانان، تربیت انسان های مؤمن ، خردمند، اندیشمند، دانشمند و دارای اخلاق اسلامی باشد.

فرماندار به سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص تحول بنیادین در نظام آموزشی به عنوان یکی از مهمترین اسناد بالادستی اشاره کرد و افزود: مدیران در نظام آموزش و پرورش باید برنامه هایشان را بر اساس سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری مدظله العالی ، سند تحول بنیادین و بر اساس اصول و ضوابط اسلامی که انعکاس خواست قلبی امّت اسلامی است تهیه نمایند.

رضایی گفت: برنامه ها باید به صورتی طراحی و تدوین گردد که نه تنها موجب هدر رفت فرصت ها نشود بلکه موجب سعادت و سر بلندی گردد.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه خاطر نشان کرد: اگر مدعی هستیم آموزش و پرورش یک نهاد مؤثر و حیاتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است لذا متقابلاً اهداف قطعی و جزمی دشمن هم به قصد اثرگذاری بر نحوه کیفیت آموزش و پرورش در این مجموعه عظیم می باشد که بتواند بر خلاف آرمان‌ها و باورهای اخلاقی و انسانی و انقلاب اسلامی به مقاصد جاهلانه خود برسد.

 وی افزود: با اراده جهادی و انقلابی در آموزش و پرورش می توان مانع از تحقق اهداف دشمن در این نهاد انسان‌ساز و آینده‌ساز شد.

علی اکبر رضایی در پایان اظهار داشت: اگر ما مدعی ولایت مداری و ادعای مدیریت جهادی داریم باید شبانه روز به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در تمامی زمینه ها باشیم و هر آنچه که در توان داریم در طبق اخلاص و تلاش گذاشته و از خود بروز دهیم.

گفتنی است در این آیین از خدمات مرتضی جمشیدی تجلیل و رحمت اله مشرقی به عنوان مدیرجدید اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هفت =