جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۴۴:۵۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام فرماندار به مناسبت روز ارتش

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی با اشاره به نقش ارتش در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در متن این پیام از سوی علی اکبر رضایی آمده است: ۲۹ فروردین‌ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز نیروی زمینی قهرمان، حماسه بزرگ مردانی را یادآوری می کند که با عشق و ارادت به حضرت امام خمینی ره و انقلاب اسلامی، ندای استقلال را […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در متن این پیام از سوی علی اکبر رضایی آمده است: ۲۹ فروردین‌ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز نیروی زمینی قهرمان، حماسه بزرگ مردانی را یادآوری می کند که با عشق و ارادت به حضرت امام خمینی ره و انقلاب اسلامی، ندای استقلال را با تمام وجود فریاد زدند و لبیک گویان به فرمان رهبرشان صف‌های طویل دشمنان را در هم شکستند.

وی افزود: آنچه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های‌ روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

وی گفت: امروز با عنایت الهی در گام دوم انقلاب اسلامی در سایه خودباوری و خوداتکایی با بهره گیری از نیروهای دلسوز، متخصص و آموزش دیده و به مدد تجهیزات نوین نظامی و دفاعی دنیا ارتشی عزتمند، باورمند، مقتدر و صلح طلب  برای دفاع در مقابل توطئه استکبار جهانی و صهیونیست در منطقه داریم.

 اینجانب ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگ مردان ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز باشکوه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی ، امّت شهید پرور و خانواده‌های شهدای گرانقدر ارتش تهنیت عرض کرده و امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در پاسداری از حریم ولایت و حفظ دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی باشیم.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هجده =