جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۰۷:۴۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان آران و بیدگل به صورت حضوری برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم راهپیمایی روز قدس به ریاست فرماندار شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در جلسه هماهنگی روز قدس اظهار داشت: با توجه به کمرنگ شدن بیماری کرونا و واکسیناسیون همگانی راهپیمایی روز قدس بعد از ۲ سال وقفه به صورت حضوری برگزار می شود. وی با تأکید بر ترغیب مردم جهت شرکت در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در جلسه هماهنگی روز قدس اظهار داشت: با توجه به کمرنگ شدن بیماری کرونا و واکسیناسیون همگانی راهپیمایی روز قدس بعد از ۲ سال وقفه به صورت حضوری برگزار می شود.

وی با تأکید بر ترغیب مردم جهت شرکت در این راهپیمایی گفت: اساتید، روشنفکران و نخبگان شهرستان، ضرورت و چرایی حضور آحاد جامعه بویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز قدس را تبیین کنند.

وی در پی ژرف‌ اندیشی امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز جهانی قدس» افزود: روز قدس در ایران اسلامی به محلی برای وحدت، وفاق و همدلی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار نسبت به اشغال‌گری و تجاوز صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

رضایی دفاع از مظلومان و حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی را یادگاری از مجاهدت‌های امام راحل و یک وظیفه اساسی و ذاتی برای همگان دانست و تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان،‌ روحانیون و هنرمندان و دیگر اقشار اثرگذار اجتماعی‌ در راستای تولید محتوا و اجرای برنامه‌های‌ تبلیغی و ترویجی در آگاه‌سازی و تنویر افکار ملّت‌ها در زمینه حمایت از آزادی قدس شریف و مردم فلسطین تلاش کنند.

ایشان یادآور شد: روز جهانی قدس، به عنوان پرچم دفاع از مظلومیت و نماد مقاومت اسلامی یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است که با آینده نگری هوشمندانه و با توجه به آموزه‌های مترقّی اسلام ناب محمدی ضمن معرفی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک همه مسلمانان جهان بر مبارزه مداوم با هرگونه تفکر استکباری و پدیده شوم استعمار و اشغالگری تاکید می‌کند.

زنده نگه داشتن ابتکار تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز قدس ، نمایش اتحاد مسلمانان در خصوص موضوع فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام و تبیین رژیم جعلی صهیونیستی از جمله اهداف برگزاری مراسم این روز است.

راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در شهرهای ۴ گانه آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر، ابوزیدآباد و روستاهای ۱۱ گانه در دو بخش مرکزی و کویرات شهرستان آران و بیدگل روز جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱برگزار می شود.

حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملّت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آنها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.

 

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + ده =