جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۳۲:۱۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

دیدار رئیس فدراسیون دو و میدانی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ رییس فدراسیون دو و میدانی کشور که به منظور بازدید از اردوی آماده‌سازی خانم ریحانه مبینی دارنده رکورد ملّی پرش طول بانوان کشور، به شهرستان آران ‌و بیدگل سفر کرده بود با علی‌ اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد. فرماندار در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ رییس فدراسیون دو و میدانی کشور که به منظور بازدید از اردوی آماده‌سازی خانم ریحانه مبینی دارنده رکورد ملّی پرش طول بانوان کشور، به شهرستان آران ‌و بیدگل سفر کرده بود با علی‌ اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار در این دیدار با اشاره به اهمیّت ورزش دو و میدانی گفت: در راستای رشد و ارتقاء ورزش دو و میدانی از تمامی برنامه‌ها و عملکرد هیأت دو و میدانی حمایت می کنیم تا شاهد موفقیت‌های روز افزون دو و میدانی شهرستان آران و بیدگل در سطح کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه حجاب به هیچ عنوان مانعی در جهت موفقیت افراد در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش نیست؛ افزود: در عرصه‌های بین المللی، دختران ایرانی با حجاب اسلامی توانسته‌اند رتبه‌های برتر جهان را در مراحل و مقاطع مختلف به دست آورند و حجاب در هیچ مرحله‌ای نتوانسته است مانعی برای کسب موفقیت افراد شود.

وی ورزشکاران را سفیران فرهنگی انقلاب دانست و تصریح کرد: زمانی که بانوی ورزشکاری با حجاب اسلامی در مسابقات جهانی حاضر می‌شود یا مردان ورزشکار با لباسهایی مزیّن به نام اهل بیت علیهم السلام در مسابقات حضور پیدا می‌کنند، توجه جهانیان به تعالیم انسان ساز اسلام و فرهنگ والای انقلاب جلب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، کسب عناوین برتر ورزش دو و میدانی توسط خانم ریحانه مبینی را بخش مهمی از سند افتخارات مردم این شهرستان دانست و اظهار کرد: ورزشکاران این شهرستان با حضور در میادین ورزشی، پایبندی خود را به اخلاق ثابت و از این نظر نمایانگر فرهنگ اصیل مردم این شهرستان بوده‌اند.

گفتنی است ریحانه مبینی که پیش‌تر به همراه مربی خود اردوی آماده سازی و تدارکاتی را با منظور حضور در بازیهای آسیایی، به مدت دو ماه در کشور ترکیه برگزار کرد، در حال حاضر ادامه روند آماده سازی را در آران‌ و بیدگل دنبال می‌کند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =