جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۳۰:۱۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

دیدار رئیس فدراسیون دو و میدانی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ رییس فدراسیون دو و میدانی کشور که به منظور بازدید از اردوی آماده‌سازی خانم ریحانه مبینی دارنده رکورد ملّی پرش طول بانوان کشور، به شهرستان آران ‌و بیدگل سفر کرده بود با علی‌ اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد. فرماندار در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ رییس فدراسیون دو و میدانی کشور که به منظور بازدید از اردوی آماده‌سازی خانم ریحانه مبینی دارنده رکورد ملّی پرش طول بانوان کشور، به شهرستان آران ‌و بیدگل سفر کرده بود با علی‌ اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار در این دیدار با اشاره به اهمیّت ورزش دو و میدانی گفت: در راستای رشد و ارتقاء ورزش دو و میدانی از تمامی برنامه‌ها و عملکرد هیأت دو و میدانی حمایت می کنیم تا شاهد موفقیت‌های روز افزون دو و میدانی شهرستان آران و بیدگل در سطح کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه حجاب به هیچ عنوان مانعی در جهت موفقیت افراد در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش نیست؛ افزود: در عرصه‌های بین المللی، دختران ایرانی با حجاب اسلامی توانسته‌اند رتبه‌های برتر جهان را در مراحل و مقاطع مختلف به دست آورند و حجاب در هیچ مرحله‌ای نتوانسته است مانعی برای کسب موفقیت افراد شود.

وی ورزشکاران را سفیران فرهنگی انقلاب دانست و تصریح کرد: زمانی که بانوی ورزشکاری با حجاب اسلامی در مسابقات جهانی حاضر می‌شود یا مردان ورزشکار با لباسهایی مزیّن به نام اهل بیت علیهم السلام در مسابقات حضور پیدا می‌کنند، توجه جهانیان به تعالیم انسان ساز اسلام و فرهنگ والای انقلاب جلب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، کسب عناوین برتر ورزش دو و میدانی توسط خانم ریحانه مبینی را بخش مهمی از سند افتخارات مردم این شهرستان دانست و اظهار کرد: ورزشکاران این شهرستان با حضور در میادین ورزشی، پایبندی خود را به اخلاق ثابت و از این نظر نمایانگر فرهنگ اصیل مردم این شهرستان بوده‌اند.

گفتنی است ریحانه مبینی که پیش‌تر به همراه مربی خود اردوی آماده سازی و تدارکاتی را با منظور حضور در بازیهای آسیایی، به مدت دو ماه در کشور ترکیه برگزار کرد، در حال حاضر ادامه روند آماده سازی را در آران‌ و بیدگل دنبال می‌کند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =