جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۴۸:۳۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

ورزشکاران و جوانان مرام و منش پهلوانی را الگوی خود قرار دهند

تجلیل از اعضای تیم فوتسال پیروز کویر شهرستان با حضور فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار با حضور در جمع بازیکنان و مربیان تیم فوتسال پیروز کویر این شهرستان اظهار داشت: یک قهرمان ورزشی بیشتر از آن که به جهت پیروزی‌ها و کسب مدال صاحب ارج و قرب شود، این اخلاق‌مداری اوست که باعث می‌شود نامش برای همیشه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار با حضور در جمع بازیکنان و مربیان تیم فوتسال پیروز کویر این شهرستان اظهار داشت: یک قهرمان ورزشی بیشتر از آن که به جهت پیروزی‌ها و کسب مدال صاحب ارج و قرب شود، این اخلاق‌مداری اوست که باعث می‌شود نامش برای همیشه در اذهان مردم ماندگار شود.

رضایی با تأکید بر لزوم الگوگیری جوانان از اسوه‌های اخلاق و پهلوانی تصریح کرد: همه ورزشکاران و جوانان باید مرام و منش پهلوانی را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی نشانه اراده و همّت بلند یک ملّت است افزود: با تلاش ورزشکاران، به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، باعث خوشحالی مردم می شود و هویّت و اقتدار جوانان این مرز و بوم را به رخ جهانیان می کشد.

وی ادامه داد: در دوره دفاع مقدس قهرمانان و مدال آوران زیادی داشتیم که با صدور فرمان جهاد امام راحل(ره)، میدان ورزش را رها کرده و به میدان رزم و شهادت رفتند و امروز نیز وقتی قهرمانان و ورزشکاران در میادین بین‌المللی حضور می‌یابند و با افتخار مدال قهرمانی خود را به شهداء و خانواده‌های آنها تقدیم می‌کنند در واقع به آن برکت می‌دهند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =