جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۰۲:۳۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام فرماندار آران و بیدگل به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملّی شوراها

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز ملّی شوراها را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم وَالَّذِینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِم وَ أقامُوا الصَّلاهَ وَأمرُهُمْ شُورَى بَینَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقناهُم ینْفِقُونَ (الشورى آیه۳۸) نهم اردیبهشت ماه، به […]

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز ملّی شوراها را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَالَّذِینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِم وَ أقامُوا الصَّلاهَ وَأمرُهُمْ شُورَى بَینَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقناهُم ینْفِقُونَ (الشورى آیه۳۸)

نهم اردیبهشت ماه، به فرمان مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملّی شوراها در راستای تکریم هویّت انسانی و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و دولت نام گذاری شده است.

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیّت و نماد تجلّی خرد جمعی هستند و یقیناً خدمت بی‌منّت به ملّت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است.

بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه‌های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار شوراها بوده و شوراها در خدمت به اقشار محروم با دارا بودن ماهیّتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

بدینوسیله فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملّی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان آران و بیدگل که با وظیفه‌شناسی، همدلی و همزبانی در حل مشکلات شهر تلاش می کنند، تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم در تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده، توفیقات روزافزونی در خدمت به اقشار محروم منطقه داشته باشیم.

 

علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =