جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۱۶:۲۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام فرماندار آران و بیدگل به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملّی شوراها

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز ملّی شوراها را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم وَالَّذِینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِم وَ أقامُوا الصَّلاهَ وَأمرُهُمْ شُورَى بَینَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقناهُم ینْفِقُونَ (الشورى آیه۳۸) نهم اردیبهشت ماه، به […]

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز ملّی شوراها را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَالَّذِینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِم وَ أقامُوا الصَّلاهَ وَأمرُهُمْ شُورَى بَینَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقناهُم ینْفِقُونَ (الشورى آیه۳۸)

نهم اردیبهشت ماه، به فرمان مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملّی شوراها در راستای تکریم هویّت انسانی و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و دولت نام گذاری شده است.

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیّت و نماد تجلّی خرد جمعی هستند و یقیناً خدمت بی‌منّت به ملّت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است.

بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه‌های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار شوراها بوده و شوراها در خدمت به اقشار محروم با دارا بودن ماهیّتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

بدینوسیله فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملّی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان آران و بیدگل که با وظیفه‌شناسی، همدلی و همزبانی در حل مشکلات شهر تلاش می کنند، تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم در تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده، توفیقات روزافزونی در خدمت به اقشار محروم منطقه داشته باشیم.

 

علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =