پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۴۷:۵۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد

بنا به پیشنهاد سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان، با حکم سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، آیین تکریم سرهنگ علی اصغرمحمدی و معارفه سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار و جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، امام جمعه، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران ‌و بیدگل […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، آیین تکریم سرهنگ علی اصغرمحمدی و معارفه سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار و جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، امام جمعه، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران ‌و بیدگل در آیین معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان با تقدیر از اعضای شورای تأمین این شهرستان در برقراری امنیّت و آسایش مردم این شهرستان گفت: نیروی انتظامی مفتخر به خدمت بی‌منّت به مردم بوده که این باعث سربلندی پلیس در پیشگاه خداوند متعال است.

وی افزود: نقش و وظیفه بسیار خطیر پلیس در ایجاد نظم و امنیّت فردی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و امروز افتخار و سربلندی نظام اسلامی ایران به پایمردی و دلاورمردی نیروی انتظامی است.

رضایی در این آیین اظهار داشت: نیروی انتظامی بدون وابستگی به قدرت‌های دنیا و نظام استکباری در تمامی حوزه‌ها استقلال دارد و با حضور میدانی و تلاش خود، فتنه‌های و توطئه‌های مختلف را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد انقلابی، ایمانی و ولایی، سه رکن مهم در موفقیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است افزود: اتصال و وابستگی بی نظیر مردم به نیروهای مسلّح و به نیروی انتظامی در مقایسه با سایر کشورهای جهان بی نظیر است.

وی حراست از آرمان‌ها و ایمان مردم را بر عهده نیروی انتظامی دانست و افزود: وظیفه اصلی نیروی انتظامی، حفظ و ارتقای نظم و امنیّت مردم در جامعه و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

گفتنی است طی آیینی از خدمات ارزشمند سرهنگ علی اصغر محمدی تقدیر و سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل معارفه شد.

 

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =