جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۱۶:۴۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام تبریک فرماندار به مناسبت عید سعید فطر

طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر و طلیعه ماه شوال را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم شریف و متدیّن شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، علی اکبر رضایی فرماندار، با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر و طلیعه ماه شوال را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم شریف شهرستان دارالشهداء آران و بیدگل تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم ” الهم اهل الکبریاء […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، علی اکبر رضایی فرماندار، با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر و طلیعه ماه شوال را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم شریف شهرستان دارالشهداء آران و بیدگل تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

” الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت “

عید فطر، روز تولّد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار است.عید فطر، عید فطرت‌های روشنی است که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند.

ماه رحمت و مغفرت حضرت حق، در میعادگاه فطر به پایان می رسد و فطرت‌های پاک عاشقان را جلائی دوباره می بخشد، عید سعید فطر در پرتو یک ماه بندگی و اطاعت است که در این روز فضای روحی و فکری خالص به جان و روح انسان‌ها باز می‌گردد.

خوشا به حال آنهایی که در پرتو فرصت نورانی ماه مبارک رمضان و در سایه لیالی پرفیض قدر، توشه‌ای از تقوا بر گرفته و با ذکر اللّٰهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَالْعَظَمَهِ به استقبال این عید فرخنده آمده‌اند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان بویژه مردم شریف شهرستان دارالشهداء آران و بیدگل تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان پیروزی اسلام و مسلمین و رفع هم و غم برای مسلمانان و رستگاری عزّت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =