سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۰۹:۰۷:۰۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام فرماندار آران و بیدگل به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر

فرماندار آران و بیدگل طی پیامی 18 اردیبهشت ماه فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ ، آغاز هفته هلال احمر را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی اکبر رضایی، فرماندار طی پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را گرامی داشت.متن پیام به این شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم نام جمعیت هلال احمر با ارزش ها و مفاهیمی چون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت و احسان،سعه صدر،احساس مسئولیت و مهربانی […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی اکبر رضایی، فرماندار طی پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را گرامی داشت.متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

نام جمعیت هلال احمر با ارزش ها و مفاهیمی چون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت و احسان،سعه صدر،احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است.

انسانهای شریف و وارسته‌ای که با اراده ای ستودنی و بی‌هیچ گونه منّت و درخواستی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می شتابند.

دریادلانی که در جمعیت هلال احمر خدمت می کنند، در حوادث غیر مترقبه، بی منّت و صادقانه به یاری انسانهای نیازمند می شتابند و کامش را از حلاوت انسانیت و نوعدوستی شیرین می کنند.

جمعیت هلال احمر با بهره گیری از آموزه های مکتب اسلام عزیز و سیاست های نظام اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت های بشردوستانه مردم مؤمن و همیشه انقلابی ایران، نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ یاد شده در گوشه گوشه‌ی دنیا ایفا می نمایند و در سخت‌ترین شرایط و بحرانی‌ترین لحظات به ویژه درهنگام خشم و قهر طبیعت درکنار همشهریان و هموطنان و همنوعان خود حاضر می شوند و برای آسایش و رفاه آن ها از آرامش و عافیت خود چشم پوشیده اند.

اینجانب۱۸اردیبهشت ماه سالروز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به  تلاشگران این عرصه بخصوص به مدیر، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل تبریک می گویم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق، سلامتی و بهروزی دارم و امیدوارم در سایه سار عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با کمک و همکاری همه کارکنان و کلیه اعضای جمعیت در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باری تعالی و مردم عزیز موفق و مؤید باشند.

 علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

مطالب مشابه
رزمایش کمک‌های مؤمنانه این شهرستان با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیاز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خیرین و جمعی از مسئولان […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
در نخستین جلسه کارگروه تسهیل شهرستان آران و بیدگل در سال 1403 موانع و مشکلات 11 واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۲۱فروردین‌ماه، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد. در این نشست موانع و مشکلات ۱۱ واحد تولیدی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی از […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان، نخستین نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. در این نشست آخرین اقدامات انجام شده پیرامون اجرای مصوبات جلسه پیشین مورد بررسی قرار گرفت […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
صبح امروز دوشنبه 20 فروردین‌ماه، دیدار مردمی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در راستای رسیدگی به مشکلات مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این دیدار که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، بصورت مستقیم و بی‌واسطه با اقشار مختلف مردم شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار بیش از ۶۰ نفر از شهروندان مسائل و مشکلات خود را مطرح و نماینده عالی دولت در […]

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =