شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۳۳:۵۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

معلّمان و مدیران، مانع ترویج تفکّرات و برنامه‌های استکبار شوند

مراسم بزرگداشت روز معلّم و تجلیل از معلّمان برتر شهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در مراسم بزرگداشت مقام معلّم و تجلیل از معلّمان برتر شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلّم شهید مرتضی مطهّری با تجلیل از جایگاه رفیع معلّمی در دین مبین اسلام عنوان کرد: معلمی شغل الهی، شغل انبیا […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در مراسم بزرگداشت مقام معلّم و تجلیل از معلّمان برتر شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلّم شهید مرتضی مطهّری با تجلیل از جایگاه رفیع معلّمی در دین مبین اسلام عنوان کرد: معلمی شغل الهی، شغل انبیا و شغل اولیاء و ائمه اطهار است.

وی جایگاه معلّمین را حیاتی­ترین جایگاه درتعیین سعادت یا شقاوت ملّت­ها دانست و گفت: این معلّم است که با تربیت صحیح خود می­تواند نیروی مفید و صالح را به جامعه تحویل دهد.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت کشور برخورداری از سند تحول بنیادین به عنوان یک نقشه راه برای دستیابی به اهداف متعالی نظام آموزش و پرورش و تربیت انسان طراز جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی به اهمیّت جایگاه آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: اگر نظام آموزشی و آموزش و پرورش کشور اصلاح و ریل‌گذاری درست صورت بگیرد سایر موارد نیز اصلاح خواهد شد.

وی  سند ۲۰۳۰ را توطئه دشمن برای تغییرافکار جوانان و نوجوانان ما از طریق آموزش دانست و گفت: معلّمان و مدیران ما در نظام آموزشی علاوه بر اینکه امانتدار خوبی هستند باید مانع ترویج تفکّرات و برنامه‌های استکبار بشوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان، توجه به آموزش و پرورش را از اولویت‌های اصلی دولت دانست و افزود: رویکرد دولت ارتقای وضعیت معیّشت معلّمان و ایجاد انگیزه لازم بین آنان از طریق اجرای طرح رتبه بندی است.

گفتنی است در این مراسم از معلّمین برتر و نمونه استانی و شهرستانی آموزش و پرورش  شهرستان تجلیل شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سه =