پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۰:۲۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سازمان هدفمندسازی یارانه ها: واریز یارانه‌های جدید به حساب ۷۲ میلیون نفر/شرایط ثبت نام از متقاضیان جدید یارانه بزودی اعلام خواهد شد

مرحله یکصد و سی و پنجمین و یکصد و سی و ششمین یارانه نقدی براساس دهک های شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مبالغ تعیین شده به حساب 23 میلیون سرپرست خانوار واریز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، به موجب جزء ۱ بند ص تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و دستور آیت الله دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهور، یارانه۴۰۰ هزارتومانی برای دهک های اول تا سوم و یارانه ۳۰۰ هزارتومانی برای دهک های چهارم تا نهم به ازای هر […]

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، به موجب جزء ۱ بند ص تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و دستور آیت الله دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهور، یارانه۴۰۰ هزارتومانی برای دهک های اول تا سوم و یارانه ۳۰۰ هزارتومانی برای دهک های چهارم تا نهم به ازای هر نفر ، دوشنبه ۱۹ اردیبهشت به حساب سرپرستان واریز شد.

واریز این مرحله در راستای اجرای سیاست های دولت در کاهش و رفع فقر مطلق، بهبود ضریب جینی،کاهش فاصله طبقاتی، تصمیم به هوشمندسازی و بازتوزیع یارانه کالاهای اساسی و همچنین  به موجب جزء ۱ بند ص تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

در این نوبت، خانوارهای مشمول دریافت یارانه بر مبنای دهک بندی اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ۹ دهک تقسیم می شود که بر این اساس به مشمولین دهک های اول تا سوم به ازای هر نفر ماهبانه مبلغ ۴ میلیون ریال و به دهک های چهارم تا نهم  به ازای هر نفر ماهیانه مبلغ ۳ میلیون ریال به حساب سرپرستان پرداخت خواهد شد.

براساس فهرست اعلام شده، مشمولین دریافت یارانه توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۲۳ میلیون خانوار ایرانی می باشند که ۷۲ میلیون ایرانی را شامل می شود.

مبالغ اعلام شده برای دو ماه بصورت نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز گردید و زمان برداشت آن تا اعلام رسمی دولت در حساب مردم غیر قابل برداشت خواهد بود.

متقاضی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا هر گونه پرسش به سامانه رسیدگی به درخواست یارانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به آدرسhemayat.mcls.gov.ir مراجعه و یا با مرکز پاسخگویی تلفنی آن وزارتخانه به شماره ارتباطی ۶۳۶۹-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

ثبت نام از متقاضیان جدید یارانه، از قلم افتادگان، جاماندگان و منصرفین دوره قبل نیز بزودی از طریق وب گاه سازمان هدفمندسازی یارانه ها و رسانه های جمعی اطلاع رسانی خواهد شد.

با تصمیات اتخاذ شده و بنا بر دستور رئیس محترم جمهور متقاضیانی که به هر دلیلی از یارانه دوره های قبل محروم و یا از ثبت نام یارانه جامانده اند بعد از طی مراحل ثبت نام و بررسی شرایط متقاضی در صورت واجد شرایط بودن مانند سایر مشمولین یارانه جدید نیز از این دو نوبت از یارانه بهرمند خواهند شد.

همچنین برحسب اطلاع رسانی های قبلی صورت گرفته، اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کمک معیشت نقدی و کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، کسر گردیده است.

شایان ذکر است با واریز این دو مرحله از یارانه جدید، یارانه های که در دهم و بیستم هرماه به به حساب سرپرستان واریز می شد از این تاریخ پرداخت نمی گردد.

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران  بیدگل؛ جلسه قرارگاه عفاف و حجاب به ریاست علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و با حضور اعضای قرارگاه و به صورت وبیناری با قرارگاه عفاف و حجاب استان (قرارگاه ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی شهید شاه‌سنایی) با دستور کار؛ ارائه گزارش اقدامات انجام شده دستگاه‌های ذیربط […]

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 12 =