پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۱۲:۰۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله حاج شیخ اسدالله روحانی پیام تسلیتی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی در گذشت عالم ربانی روحانی وارسته حاج شیخ اسدالله روحانی را تسلیت گفت. متن به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ. ارتحال عالم ربانی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی در گذشت عالم ربانی روحانی وارسته حاج شیخ اسدالله روحانی را تسلیت گفت.


متن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

ارتحال عالم ربانی و مجاهد، حضرت آیت الله اسدالله روحانی بیدگلی رحمت اللّه علیه که عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف دینی و تدریس علوم دینی و در مسیراعتلای انقلاب اسلامی سپری نمود، موجب تأثر و تأسف اینجانب گردید.

آن عالم برجسته و روحانی فداکار در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب عزیز با تأسیس حوزه علمیه المهدی(عج) و فاطمه‌الزهرا(س) و تربیت شاگردان برجسته و ممتاز،کارنامه درخشان و عمر پر برکتی از خود به یادگار گذاشته است.

آن عالم ربانی از محضر اساتید بزرگی چون آیات عظام صدوقی(شهید محراب)، مرعشی نجفی، مشکینی، شیخ راضی نجفی تبریزی، فاضل قفقازی، علامه طباطبایی و حاج شیخ ابوالفضل زاهدی و همچنین حضرت آیت الله العظمی بروجردی بهره‌مند شد و سالیان متمادی در تربیت و تهذیب شاگردان تلاش کرد.

این روحانی خدوم با تبلیغ و ترویج فرهنگ اهلبیتعلیهم السلام و مبارزات انقلابی خود، توانست اثرگذاری خاصی در شهرستان آران و بیدگل داشته باشد و خدمات تعلیمی و تربیتی ایشان، باقیات صالحاتی برای وی خواهد بود.

 این روحانی مجاهد از جمله مبارزین انقلابی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره اوقات خویش را وقف خدمت‌رسانی به انقلاب و مردم نمود و همواره در صحنه های مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری تأثیرگذار و موثر داشت.

اینجانب با تسلیت درگذشت آن عالم مجاهد به خانواده‌ مکرّم روحانی، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه و نیز مردم شریف شهرستان آران و بیدگل از درگاه خداوند منّان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

خداوند متعال روح بلندش را با اولیاء‌الله، اهل‌بیت (ع) و همه خوبان و پاکان عالم محشور بگرداند؛ ان‌شاءالله.

علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 1 =