جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۱۰:۴۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: روابط‌ عمومی‌ها به عنوان عناصر قوی، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفاء می‌کنند

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری  شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان، با تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به نام روز ملّی ارتباطات و روابط عمومی نشان از عمق توجه به این مقوله در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد. وی با بیان اینکه، […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان، با تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به نام روز ملّی ارتباطات و روابط عمومی نشان از عمق توجه به این مقوله در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه، مهمترین نقش ارتباط دهندگی و تعامل را روابط عمومی‌ها ایفا می کنند خاطرنشان کرد: روابط عمومی برای آنکه بتواند همگام با مخاطبان سازمان حرکت و نوآوری و فعالیت داشته باشد، ملزم به تجهیز شدن به آخرین یافته‌ها و روش‌های نـوین ارتباطی و اطلاعاتی و نیز زبان روز مخاطبان است.

رضایی افزود: در دنیای امروز و در تمامی نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، روابط عمومی‌ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمانها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفاء می کنند.

وی گفت: روابط عمومی هنر برقراری ارتباط در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان و همچنین زمینه‌سازی برای دریافت انتظارات و خواسته‌های مخاطبان برای حرکت در مسیر آن است.

به گفته وی همراهی و همگرایی در سازمانها از طریق روابط عمومی‌های متخصص، با تجربه، کارآمد و تأثیرگذار شکل می گیرد و ایجاد ارتباط با مخاطبان، جامعه و مجریان از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی سازمانهاست.

وی تصریح کرد: فراهم‌کردن زمینه مشارکت همه جانبه مخاطبان به منظور افزایش کارآیی و کارآمدی سازمان امری دشوار و تا حدودی غیرممکن است که جز به مدد اطلاع‌رسانی، همّت و تلاش و پشتیبانی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمانها امکان‌پذیر نخواهد بود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت این روز، رشد و توسعه‌ی این حرفه‌ی مهم و ارزشمند در کشور عزیزمان و نیز موفقیّت روزافزون را برای همه دست‌اندرکاران پرتلاش این عرصه به ویژه مدیران و کارکنان محترم روابط عمومی نهادها و ادارات، بخش‌های خصوصی و سایر مراکز و موسسات شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: مسئولان روابط عمومی با استفاده از ابزارهای نوین و روش های خلاقانه ارتباطات شایسته و مفیدی را برای مخاطبان ایجاد و به رشد و توسعه کمک نمایند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سیزده =