جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۲:۵۱:۴۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

تبیین خدمات دامپزشکی برای مردم بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان در نشست با دکتر موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه سلامت مردم متأثر از سلامت غذایی است و دامپزشکی همواره در این جهت در حال خدمت رسانی است، افزود: بدون شک کوچکترین غفلت در این حوزه می […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان در نشست با دکتر موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه سلامت مردم متأثر از سلامت غذایی است و دامپزشکی همواره در این جهت در حال خدمت رسانی است، افزود: بدون شک کوچکترین غفلت در این حوزه می تواند جامعه را دچار التهاب کند.

وی آگاه سازی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح در خصوص خدمات دامپزشکی را راه حل تأثیر گذاری بر حل مشکلات پیش رو در این بخش از جامعه دانست و خاطر نشان کرد : تبیین خدمات دامپزشکی برای مردم بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان ضمن خدا قوت به دکتر نظام طاهری رئیس و سایرکارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان که با وجود گستردگی فعالیت ها در این حرفه، با انرژی و بدون هیچ چشم داشتی در مسیر صیانت از سرمایه های دامی کشور و بهداشت و سلامت در جامعه تلاش می کنند، قول مساعد در جهت رفع مشکلات دامپزشکی شهرستان داد و گفت: از آنجایی که دامپزشکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان به قشر زحمت کش جامعه می باشد، تمام تلاش و همکاری خود را با این دستگاه جهت پویایی و رشد تولیدات دامی شهرستان به کار خواهد گرفت.

دکتر موحدی در این نشست از حمایت‌ها و همکاری‌های ارزنده فرماندار شهرستان آران و بیدگل در راستای تحقق دامپزشکی تشکر و قدردانی نمود و در ادامه پیرامون اهم وظایف سازمان دامپزشکی کشور به عنوان یک دستگاه تخصصی در زمینه‌های تأمین بهداشت، سلامت و فراهم کردن رفاه دام، کنترل، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی.، تأمین و تضمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های پروتئینی دامی، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام، فراهم کردن شرایط ورود به بازارهای جهانی، توسعه پایدار و سرمایه گذاری در بخش دام  و… را به اختصار تشریح کرد.
مدیرکل دامپزشکی استان در پایان عدم و کاهش بروز بیماری ه

ای دامی و مشترک طی سال های اخیر را دستاوردی ارزنده برای حوزه دامپزشکی عنوان و  به طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام حوزه دامپزشکی استان اشاره و خاطر نشان کرد: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، تمام تلاش خویش را به کار گرفته ایم تا بتوانیم ضمن حمایت حداکثری از تولیدکنندگان به ویژه تولید فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی، زمینه توسعه اقتصاد و صیانت از سرمایه های ملی را بیش از پیش فراهم نماییم.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =