جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۵۲:۳۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

گزارش تصویری | جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل با حضور وزیر جهاد کشاورزی

گزارش تصویری جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل با حضور دکتر سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی  

گزارش تصویری جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل با حضور دکتر سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی

 

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ عصر چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان، جشن تکلیف دانش‌آموزان آموزشگاه پسرانه شهادت حسین‌آباد کویر بخش کویرات با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان در آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)؛ همایش “میهمانی فرشته‌ها” به همت مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت (علیه‌السلام) با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =