پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۴۴:۳۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

تسهیلات کشاورزان آران و بیدگل تا هفته آینده پرداخت شود

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که ارائه تسهیلات به کشاورزان آران و بیدگل باید ۲۴ ساعته انجام شود، گفت: تا چهارشنبه هفته آینده باید کل تسهیلات به بهره برداران این منطقه پرداخت شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، سید جواد ساداتی نژاد در سفر استانی هیات دولت به استان اصفهان که مصادف با پنجمین روز هفته جهاد کشاورزی است، در نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل پرداخت تسهیلات به ۸۰ کشاورز شهرستان آران و بیدگل را بسیار کم عنوان کرد و گفت: این […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، سید جواد ساداتی نژاد در سفر استانی هیات دولت به استان اصفهان که مصادف با پنجمین روز هفته جهاد کشاورزی است، در نشست شورای اداری شهرستان آران و بیدگل پرداخت تسهیلات به ۸۰ کشاورز شهرستان آران و بیدگل را بسیار کم عنوان کرد و گفت: این تعداد از حدود ۳۵۰ نفر بهره برداران این شهرستان برای دریافت تسهیلات اقدام کرده اند، در چنین شرایط سخت رقم پایینی است.

وی با بیان این که ارائه تسهیلات باید ۲۴ ساعته انجام شود و تا چهارشنبه هفته آینده باید کل تسهیلات به بهره برداران این منطقه پرداخت شود، گفت: در ۴۳ انقلاب چنین تسهیلاتی که در پرداخت آن چک برگشتی اثر ندارد، قانون چک مجلس برای آن لغو شده و معوقه لحاظ نشده است و تنها با چک و سفته می توان تسهیلات دریافت کرد، وجود نداشته است.

ساداتی نژاد ادامه داد: کشاورزانی که در بانک حساب داشته و قبلاً وام گرفته اند نیاز به استعلام ندارند و برای ارزیابی وثیقه نیز از قوه قضائیه خواستیم که دامدار با کمترین میزان کارشناسی تسهیلات دریافت کند، لذا ظرف یک هفته یعنی تا هفته آینده بانک کشاورزی باید کل تسهیلات کشاورزان این منطقه را پرداخت کند.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: به صورت شفاف گفته شده که تسهیلات دامدارکارت هیچ ربطی به تسهیلات جدید ندارد، زیرا برای اینکه تولید استمرار یابد و غذا به سفره مردم برسد، حتی دامداری که با دریافت وام بدهکار است، می تواند بدون رعایت هیچ کدام از قواعدی که قبلا برای پرداخت وام رعایت می شد، تسهیلات دریافت کند.

وی با بیان این که در این سفر مصوبات خوبی برای دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در نظر گرفته شده است، گفت: در این سفر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای حوزه کشاورزی استان اصفهان مصوبه داریم که عدد بسیار خوبی است و اتفاق خوبی را در حوزه کشاورزی خلق خواهد کرد.

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل از نحوه اسکان مسافران نوروزی در شهرستان بازدید و با مردم گفتگو کرد. این بازدید که با همراهی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، فرهنگ […]

۵ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر طرح «شهید خلیلی» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر “طرح شهید خلیلی“ بازدید کرد. فرماندار در این بازدید از زحمات و تلاش‌های خالصانه آمران به معروف و ناهیان از منکر که در ایام تعطیلات نوروز و […]

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دو =