جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۰۷:۲۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

مسئولان شهرستان روحیه خدمتگزاری و کار جهادی را در «جهاد تبیین» مورد توجه قرار دهند

سلسله نشستهای بصیرتی با موضوع «جهاد تبیین» ویژه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، نشست بصیرتی با موضوع “جهاد تبیین” ویژه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد. دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروزه شاهد جنگ نرم و نقشه‌های شوم […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، نشست بصیرتی با موضوع “جهاد تبیین” ویژه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروزه شاهد جنگ نرم و نقشه‌های شوم دشمنان علیه ایران اسلامی به ویژه جوانان و نوجوانان هستیم که در این خصوص مدیران و نهادهای انقلابی جهت تحقق جهاد تبیین، بر خنثی سازی نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم دارند.

وی ارتباط مؤثر با مردم را یکی از موضوعات مهم در بحث جهاد تبیین دانست و افزود: مسئولان شهرستان روحیه خدمتگزاری و کار جهادی را در جهاد تبیین و به نوعی مسئولیت پاسخگویی شبهات را با رویکرد تبیین مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب بر مسئولیت همگان به خصوص جوانان، مسئولان و مدیران و افراد مؤثر بر افکار و فضای عمومی در جهت حرکت و جهاد تبیین، بایسته‌ها و اولویت هایی را فرا روی مسئولین اجرایی قرار داده است.

وی تأکیدکرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بویژه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی درخصوص جهاد تبیین وظیفه مضاعف دارند و باید با حرکتی جهادی در میدان تبیین حضور یابد و ارزش‌ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنند.

گفتنی است سلسله نشست های بصیرتی با موضوع “جهاد تبیین” با حضور دکتر رضا صفری، فعال رسانه و مسئول اسبق بسیج رسانه استان اصفهان ویژه مدیران و روسای دستگاههای اجرائی و اداری شهرستان آران و بیدگل در سالن ۴ دی فرمانداری و با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 9 =