جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۴۰:۲۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: اساس کار مدیریت شهـری و روسـتایی شهـروندمحـور و عـدالت‌محـور باشد

آیین گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور علی اکبر رضایی فرماندار، در سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین تجلیل از شهرداران و دهیاران شهرستان، ضمن تقدیر از خدمات خالصانه و شبانه‌روزی آنان اظهار داشت: تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی به جامعه خود نگاه شهروند محور و عدالت‌محور داشته باشند و توان خود را […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین تجلیل از شهرداران و دهیاران شهرستان، ضمن تقدیر از خدمات خالصانه و شبانه‌روزی آنان اظهار داشت: تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی به جامعه خود نگاه شهروند محور و عدالت‌محور داشته باشند و توان خود را علاوه بر توسعه عمرانی شهر و روستا به سایر نیازهای فرهنگی و اجتماعی نیز معطوف نمایند.

وی تأکید کرد: شهرداریها و دهیاریها با توجه کثرت به وظایفی که برعهده دارند، می توانند نقش موثری در ایجاد رضایت‌مندی اجتماعی داشته باشند.

رضایی گفت: دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی برای انعکاس خدمات ارزنده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به جامعه و همچنین هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم، برنامه ریزی کنند.

وی تصریح کرد: شهرداران و دهیاران به عنوان شرکای اصلی در توسعه اجتماعی نقش مهمی دارند و علاوه بر فعالیت های اجرایی و عمرانی، باید دغدغه توسعه اجتماعی را نیز داشته باشند.

وی افزود: شهرداریها و دهیاریها ضمن آگاهی از انتظارات شهروندان و افکار عمومی در کسب رضایت مندی مردم، اقدامات مناسبی جهت اجرائی شدن اهداف دولت سیزدهم در عرصه مدیریت شهری و روستائی و برطرف ساختن نیازها و انتظارات شهروندان به وِیژه اقشار ضعیف و محروم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

شایان ذکر است در این آیین از خدمات ۴ شهردار آران و بیدگل، نوش آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد و ۱۱ دهیار بخش مرکزی و کویرات این شهرستان تجلیل شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 6 =