جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۰۸:۱۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهـرستان آران و بیـدگل: در ستاد تسهـیل، اصـل بر گره‌گشـایی و رونق تولـید است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان گفت: از تمام ظرفیت‌های دولت برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی استفاده می‌کنیم. وی از برگزاری دو نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل طی سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و افزود: در این نشست‌ها مشکلات […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان گفت: از تمام ظرفیت‌های دولت برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی استفاده می‌کنیم.

وی از برگزاری دو نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل طی سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و افزود: در این نشست‌ها مشکلات بیش از ۲۰ شرکت و واحد تولیدی در حوزه تسهیلات بانکی، تامین منابع آبی، واگذاری زمین، تأمین گاز و زیست محیطی بررسی شد.

رضایی افزود: همچنین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مدیران کل ستادی در جریان سفر استاندار به این شهرستان برگزار و طرح توسعه مناطق صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی و هلال مطرح و بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اسناد مالکیت و تأمین آب واحدهای تولیدی منطقه صنعتی هلال و سلیمان صباحی و همچنین تقویت شبکه مخابراتی منطقه صنعتی فیض‌آباد و مشکلات کوره‌داران آجرپزی ابوزیدآباد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون استاندار اصفهان اعلام نظر شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در ستاد تسهیل، اصل بر گره‌گشایی و رونق تولید است تا قوانین به نفع مردم تفسیر شود و از حداکثر ظرفیت برای تسهیل حوزه صنعت و تولید استفاده شود.

وی در ادامه بر احیای واحدهای نیمه فعال یا غیرفعال واحدهای تولیدی شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد و گفت: فعالیت مستمر و کارشناسی ستاد تسهیل، بهترین ظرفیت برای پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان برای رفع موانع تولید است.

رضایی خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد و دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توانند برای دریافت تسهیلات با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس اینترنتی www.behinyab.ir  تسهیلات دریافت کنند.

وی ادامه داد: در این طرح اولویت با بنگاه هایی است که عمدتاً دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی که مانع راه‌اندازی یا افزایش تولید باشد، نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی طرح، تکمیل یا افزایش ظرفیت واحد و ایجاد اشتغال جدید می‌باشند.

گفتنی است شهرستان آران و بیدگل با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر دارای ۸۱۰ واحد صنعتی در مناطق صنعتی سلیمان صباحی، هلال، انصار، مالک اشتر و شهرک صنعتی قدس و نرخ بیکاری کمتر از ۵ درصد می‌باشد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شش =